  • 21. Data: 2005-02-02 08:56:40
    Temat: Re: Sprawdzacie juz liste? ;)
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    wlasnie znalazlem:
    http://fakty.interia.pl/kraj/wyw/news?inf=588251

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 22. Data: 2005-02-02 12:03:24
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "Adam" <f...@m...signature> napisał w wiadomości
    news:ctohud$j94$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tylko po co komu ta lista... zobaczcie np nazwisko NOWAK - przeciez tam
    > jest
    > od groma imion po kilkanasie razy tych samych i po co to komu skoro to
    > tylko
    > katalog biblioteczny IPN czyli i tak nie wiadomo kto owca a kto wilk.

    Dokładnie tak samo to odbieram.
    I dziwię się politykom, że tak srają w gacie z tego powodu.
    Czego się boją ???? Własnego cienia ?
    Jeśli tak to powinni natychmiast zacząć robić masowe seppuku

    Wg mnie jest to całkowicie nieprzydatny dla zwykłych ludzi alfabetyczny spis
    powtarzających się nazwisk, bez jakichkolwiek dodatkowych szczegółów o kogo
    chodzi.

    Książka telefoniczna jest bardziej przydatna.

  • 23. Data: 2005-02-02 12:21:02
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    (..)
> [...]
    spis
    > powtarzających się nazwisk, bez jakichkolwiek dodatkowych szczegółów o

    No hm, niekiedy można się domyśleć z gubsza ;-)
    Taki np. Oleksy Józef... i nawet na owcę nie bardzo się łapie...
    Faktem jest natomiast, że brak bliższych danych w dalszym ciągu
    uniemożliwia jednoznaczną identyfikację większości osób,
    a przegwizdane mają pechowcy noszący to samo imię
    i nazwisko co kapusie (jakkolwiek powiadają, że de facto nie jest
    to wcale lista kapusiów). Chociaż miasto by się przydało.

    Pix

  • 24. Data: 2005-02-02 12:26:08
    Od: "yayco" <i...@s...com>

> [...]
    >chodzi.
    >
    >Książka telefoniczna jest bardziej przydatna.

    Nie mniej jednak, milo jest *nie znalesc* na tej liscie ani siebie, ani swoich
    znajomych (o niepowszechnych nazwiskach)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2005-02-02 12:46:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > chodzi.
    >
    > Książka telefoniczna jest bardziej przydatna.

    W takim stanie? Bez ulicy, a choćby tylko miejscowości?
    Tylko imię nazwisko i numer? Śmiem wątpić ;-)

  • 26. Data: 2005-02-02 19:24:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 2 Feb 2005 13:21:02 +0100, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    >to wcale lista kapusiów). Chociaż miasto by się przydało.

    Miasto czego? Urodzenia? Zamieszkania? Kiedy?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2005-02-02 19:25:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 02 Feb 2005 13:26:08 +0100, "yayco" <i...@s...com>
    wrote:

    >Nie mniej jednak, milo jest *nie znalesc* na tej liscie ani siebie, ani swoich
    >znajomych (o niepowszechnych nazwiskach)

    zdaje się, że nie ma tam wielu nazwisk ludzi, którzy się przyznali,
    więc "nie znaleźć" chyba nie wiele znaczy...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 28. Data: 2005-02-02 19:49:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > zdaje się, że nie ma tam wielu nazwisk ludzi, którzy się przyznali,
    > więc "nie znaleźć" chyba nie wiele znaczy...

    Coś w tym jest. Kilku nazwisk mi wyraźnie brakuje...
    --

    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 29. Data: 2005-02-02 19:58:22
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2005 06:54:11 GMT, m...@t...pl.nojunk (Witek
    Mozga) napisał(a):

    >A jak poznac po numerach kto był agentem, a kto nie? Cos mi sie roi,
    >ze jak na poczatku nimeru sa 2 zera, to costam, ale pewien nie jestem.
    >Wie ktos?
    Przecież to są klauzule :)
    j - dokument jawny
    z - zastrzeżony
    pf - poufny
    0 - tajny
    00 - ściśle tajny

    --
    Piotr

  • 30. Data: 2005-02-02 19:58:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Miasto czego? Urodzenia? Zamieszkania? Kiedy?

    Miasto, w którym kapuś działał oczywiście.

    Pix