  • 1. Data: 2005-02-01 17:56:07
    Temat: Re: Nowe w ING Online
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Listy sobie krążą po sieci, a ING Online uruchomiło podgląd kart.

    A można prosić o szczegóły co konkretnie doszło ???

    pozd
    as

  • 2. Data: 2005-02-01 17:57:47
    Temat: Nowe w ING Online
    Od: Grzegorz_404 <m...@g...cut.tnij.pl>

    Listy sobie krążą po sieci, a ING Online uruchomiło podgląd kart.
    --
    Grzegorz_404

  • 3. Data: 2005-02-01 18:15:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > A można prosić o szczegóły co konkretnie doszło ???

    Od kilku godzin wisi na prnewsie ;)
    Pdglad KK i chargowek

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-02-01 18:26:18
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2005 18:56:07 +0100, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >A można prosić o szczegóły co konkretnie doszło ???

    Na razie tylko można oglądać awers i rewers karty. ;)

    BP, PPNMSP

  • 5. Data: 2005-02-01 18:52:58
    Od: Grzegorz_404 <m...@g...cut.tnij.pl>

    Adam S. wrote:

    > A można prosić o szczegóły co konkretnie doszło ???
    >
    > pozd
    > as

    Jak już wspominiano - podgląd KK i charge, sprawdzone empirycznie przy
    okazji comiesięcznej kontroli "czy już nalali". Miłe jest to że jest - parę
    miesięcy temu trochę sobie pokorespondowałem z nimi na ten temat i raczej
    treść odpowiedzi nie skłaniała do optymizmu.
    --
    Grzegorz_404

  • 6. Data: 2005-02-01 19:02:17
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesięcy temu trochę sobie pokorespondowałem z nimi na ten temat i raczej
    > treść odpowiedzi nie skłaniała do optymizmu.

    Dzięki za odpowiedzi, czyli jedynie podstawy. Myślałem, że może coś więcej
    :)

    pozd
    as

  • 7. Data: 2005-02-02 07:59:36
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...CUT-THIS.onet.pl>

    Grzegorz_404 wrote:
    > Jak już wspominiano - podgląd KK i charge, sprawdzone empirycznie przy
    > okazji comiesięcznej kontroli "czy już nalali".

    Zastanawiam się, czy taki podgląd będę miał, gdybym wziął ichnią KK bez
    konta osobistego...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2005-02-02 13:38:13
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Wed, 02 Feb 2005 08:59:36 +0100, na pl.biznes.banki, Roman Sąsiada
    napisał(a):

    > Zastanawiam się, czy taki podgląd będę miał, gdybym wziął ichnią KK bez
    > konta osobistego...

    Ja mam OKO i KK i podgladu nie mam, wiec pewnie wymagaja ROR.
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --