  • 1. Data: 2005-02-01 14:25:14
    Temat: Bank Wells Fargo uruchamia stronę integrującą usługi bankowe i maklerskie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jak donosi Finextra, amerykański bank Wells Fargo uruchomił nowy serwis
    internetowy umożliwiający dostęp zarówno do usług bankowych jak i
    maklerskich. Nowa strona stanowi centrum funduszy powierniczych i zawiera
    zarówno ratingi agencji Morningstar, jak i obszerne opisy poszczególnych
    funduszy oraz ulepszone narzędzia do ich wyboru i porównywania.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,8687

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-01 15:52:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > zawiera zarówno ratingi agencji Morningstar, jak i obszerne opisy
    > poszczególnych funduszy oraz ulepszone narzędzia do ich wyboru i

    Mam niejasne wrazenie, ze czytalem o tym jakis rok temu w pewnym
    amerykanskim miesieczniku (Business 2.0). Pamietam, ze chodzilo o WF i o
    udostepnienie klientom wszystkiego razem do kupy przez internet.

    Ciekawe, nie?

    Bartol

  • 3. Data: 2005-02-01 15:54:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Ciekawe, nie?

    Moze czytales o planach :) Bo info sprzed kilku dni.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-02-01 16:19:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Moze czytales o planach :) Bo info sprzed kilku dni.

    OK. Nie znajde teraz, wiec pozostaje przy domyslach. ;-)

    Bartol