    From: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splata kredytu studenckiego - problem
    Date: Fri, 15 Nov 2002 06:25:33 +0100

    On 2002-11-14 22:32, Konrad wrote:

    > z powyzszego wynika, ze Jestes studentem - tyle tylko, ze powtarzasz V
    > rok...

    Zgadza sie :-(

    > I bardzo dobrze - wystarczy, ze do konca listopada przedstawisz
    > zaswiadczenie z uczelni (takie samo jak zwykle), tyle tylko, ze w 6
    > punkcie
    > zawierajace info: ....do dnia .... zachowuje prawa studenta.

    Mowisz o zaswiadczeniu, ktore oddawalem co semestr do banku? I tylko
    tyle wystarczy? A moze jakas podstawa?

    > I masz problem rozwiazany. do momentu obrony pracy nic nie splacasz,
    > gdy sie
    > obronisz przedstawiasz w banku odpowiednie zaswiadczenie i rozpoczynasz
    > splate od 1.10.2003 r.

    Bardzo optymistycznie. Moze pomozesz mi w sformulowaniu odpowiedniego
    pisma? Z banku dostalem pismo, w ktorym prosza o dostarczenie odpisu
    dyplomu lub zaswiadczenia o ukonczeniu studiow do dnia 15.11.2002. Ze
    tak powiem czasu mam troche malo :-)
    Oczywiscie zaswiadczenie z uczelni zdolam wydobyc do konca listopada,
    chocbym mial wysadzic w powietrze moj dziekanat ;-)

    Jak chcesz mozemy przejsc na priva lub GG.

    Dziekuje i pozdrawiam
    --
    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"