  • Data: 2002-11-18 12:02:16
    Temat: Re: Splata kredytu studenckiego - problem
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2002-11-17 17:46, Krzysztof Kowalski wrote:

    > I co masz w indeksie wpisane w takiej sytuacji w indeksie? Skoro wpisy w
    > indeksie są semestrami a nie latami.

    Z rozbrajajaca szczeroscia blondynki powiem "nie wiem" - nie widzialem
    jeszcze tego indeksu.
    Dostalem pieczatke w legitymacje (jedenasta - jak student medycyny),
    oczywiscie po zaplaceniu czesnego (takiego samego jak dla studentow IX
    semestru).

    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"