eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpłata kk 24.12 › Re: Spłata kk 24.12
  • Reply-To: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <fjitln$9of$1@nemesis.news.tpi.pl> <fjitq7$ca6$1@inews.gazeta.pl>
    <475cfd81$1@news.home.net.pl> <fjj05v$l9q$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spłata kk 24.12
    Date: Mon, 10 Dec 2007 10:43:32 +0100
    Lines: 26
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    NNTP-Posting-Host: 83.7.24.200
    Message-ID: <475d0a52$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1197279826 83.7.24.200 (10 Dec 2007 10:43:46 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:432210
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> 24.12 jest normalnym dniem pracy. Jesli ktorys bankow w ten dzien
    >>> nawali (zlecajacy albo odbierajacy) to masz podstawe do reklamacji
    >> Śmiało można składać, gdyż banki nie mają prawa pobierać opłat czy
    >> odszkodowań za rozpatrywanie bezpodstawnych reklamacji.
    >> Bezpodstawnych, gdyż zarówno KIR jak i banki mają w swych regulaminach
    >> terminy realizacji zleceń i one są dłuższe niż kilka godzin, co nie
    >> jest przeszkodą by złożyć nawet kilka reklamacji i odwoływać się od
    >> odpowiedzi. Wodzić się można całe lata, czemu nikt się zdziwi. No,
    >> chyba że jakaś inna narodowość klienta.
    > o czym Ty mowisz? 24.12 jest dniem roboczym i we wszelkich regulaminach
    > bankowych funkcjonuje jako normalny dzien rozrachunkowy. Jesli bank w
    > tym dniu zawiesi dzialalnosc i nie bedzie zlecal albo przyjmowal
    > przelewow to reklamacja jest zasadna. Kazdy bank ktory sie tego
    > dopusci bedzie musial poniesc konsekwencje i splacac np. odsetki KK.
    > Mialem kiedys taka sytuacje z Noreda Bank ktory zrobil sobie wolne
    > 2.05 i nie realizowal przelewow przez co nie splacilem w terminie KK
    > BZWBK. Bez problemu rozpatrzyli reklamacje i musieli zwrocic odestki
    > ktore mi naliczyl BZWBK.

    Wcale bank nie musi zawieszać działalności by przelew dotarł na przykład
    po dwóch dniach, mimo że wyszedł w dniu nadania. Jest jeszcze KIR i bank
    docelowy. Ot choćby twój Nordea, w którym gwarantuje się uznanie rachunku
    najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu przelewu.
    § 31 regulaminu, gdybyś niedowierzał. Tak też jest w innych bankach, a i
    KIR nie musi odebrać i przekazać tego samego dnia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1