  • 1. Data: 2003-02-27 11:50:30
    Temat: Spłata KK Citi
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam KK Citi. Własnie dostalem pierwszy wyciag.
    Spłaty mam zamiar dokonac z ekonta w mBanku.
    Termin mam na 17.03 (poniedzialek)
    Kto z własnego doświadczenia powie mi czy wystarczy jak wpłace 14.03
    (piątek).
    Kiedy zaksieguje to Citi ??
    Która data sie liczy, data przelewu czy data wpływu na rachunek Citi ??
    Przelewy zawsze ustawial wczesniej i wychodza z mojego konta pierwsza sesja
    elixiru wychodzacego (chyba o 6 rano)
    Czy konto na które wpłacam kase jest moim indywidualnym subkontem ??

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335
    ************************

  • 2. Data: 2003-02-27 11:58:53
    Temat: Re: Spłata KK Citi
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Mentos napisał(a):

    > Termin mam na 17.03 (poniedzialek)
    to plac 17.03

    > Kto z własnego doświadczenia powie mi czy wystarczy jak wpłace 14.03
    > (piątek).
    dlaczego nie 17.03?

    > Kiedy zaksieguje to Citi ??
    to juz problem citi

    > Która data sie liczy, data przelewu czy data wpływu na rachunek Citi ??
    data wplywu

    > Przelewy zawsze ustawial wczesniej i wychodza z mojego konta pierwsza sesja
    > elixiru wychodzacego (chyba o 6 rano)
    mozna tez 3 sesja, ale lepiej zdefiniowac wczesniej i miec z glowy

    > Czy konto na które wpłacam kase jest moim indywidualnym subkontem ??
    tak
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2003-02-27 12:17:53
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Mentos" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Termin mam na 17.03 (poniedzialek)
    > Kto z własnego doświadczenia powie mi czy wystarczy jak wpłace 14.03

    mBank-> KK z BZ - zdefiniowany przelew w dniu
    kiedy maja wplynac pieniadze na konto BZ i wychodza
    rano pierwszym elixirem.
    Sprawdzone, dziala i zaden problem :)

  • 4. Data: 2003-02-27 12:31:36
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Mentos <m...@o...pl> wrote:
    > Kto z własnego doświadczenia powie mi czy wystarczy jak wpłace 14.03
    > (piątek).
    > Kiedy zaksieguje to Citi ??

    Wystarczy jak pójdzie w poniedziałek rano.
    > Która data sie liczy, data przelewu czy data wpływu na rachunek Citi ??
    Data dotarcia do Citi.

    > Przelewy zawsze ustawial wczesniej i wychodza z mojego konta pierwsza sesja
    > elixiru wychodzacego (chyba o 6 rano)
    > Czy konto na które wpłacam kase jest moim indywidualnym subkontem ??
    Twoim indywidualnym.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-02-27 14:41:17
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

> [...]
    sesja
    > elixiru wychodzacego (chyba o 6 rano)
    > Czy konto na które wpłacam kase jest moim indywidualnym subkontem ??
    Liczy się data wpływu na rachunek w Citi.
    Zawsze ustawiam przelew na dzien splaty i nigdy mi sie
    nie zdarzylo zeby sie spoznil.

    pozdrawiam

    --
    Rysiek

  • 6. Data: 2003-02-27 15:59:37
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sesja
    > Liczy się data wpływu na rachunek w Citi.
    > Zawsze ustawiam przelew na dzien splaty i nigdy mi sie

    zgadza się,
    wystarczy zlecić przelew na dzień zapłaty (ale zlecenie należy zrobić dzień
    wcześniej, czyli 16.03)

  • 7. Data: 2003-02-27 16:11:57
    Od: "Maxcius" <maxxcius@_spam_niet_poczta.onet.pl>

> [...]
    > Termin mam na 17.03 (poniedzialek)
    > Kto z własnego doświadczenia powie mi czy wystarczy jak wpłace 14.03

    Taa, no to ja mam jakiegos niefarta bo od mniej wiecej 4 miesiecy kasa
    do citi idzie u mnie okolo 3-4 dni!!!!
    Co ciekawe kiedy zamawiam rozmowe z dysponentka w mBanku i chce babe
    opier... to zawsze kasa znajduje sie na koncie Citi przed jej telefonem,
    dobre co?
    Acha i nie są to przelewy skladane w piatek lecz zawsze w poniedzialek
    tak aby nie bylo dni swiatecznych po drodze.

    Maxcius

  • 8. Data: 2003-02-27 19:36:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maxcius" <maxxcius@_spam_niet_poczta.onet.pl> napisał

> [...]
    > Acha i nie są to przelewy skladane w piatek lecz zawsze w poniedzialek
    > tak aby nie bylo dni swiatecznych po drodze.

    To citi ksieguje przelewy na rachunek kk z opóźnieniem ;-//

  • 9. Data: 2003-02-27 19:42:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > To citi ksieguje przelewy na rachunek kk z opóźnieniem ;-//

    Ale księguje z data otrzymania, nie księgowania.

    --

  • 10. Data: 2003-02-27 20:24:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Ale księguje z data otrzymania, nie księgowania.

    Prawda to ;)