  • 1. Data: 2003-02-27 09:16:03
    Temat: Przelewy telefoniczne w Volkswagenie
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    Mam na Plus Koncie kwote xxxx w zlotych i yy w groszach. W opcji przelew (obsluga
    telefoniczna) wstukuje ilosc zlotych cala kwote xxxx w zlotych, a w groszach cala
    kwote yy. Wyskakuje komunikat: "Podana kwota nie jest poprawna". Ale gdy wstukuje
    tylko w pelnych zlotych i podaje zero przy groszach, to automat mi przyjmuje. Czy
    tylko mi pojawia sie problem z przelaniem "koncowki" w groszach?

  • 2. Data: 2003-02-27 10:13:25
    Temat: Re: Przelewy telefoniczne w Volkswagenie
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poprawna". Ale gdy wstukuje tylko w pelnych zlotych i podaje zero przy
    groszach, to automat mi przyjmuje. Czy tylko mi pojawia sie problem z

    Też miałem podobny problem i okazało się, ze coś źle wciskam, jeśłi dobrze
    pamiętam to chodziło o znak podziału między złotymi a groszami # albo *.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-27 12:59:20
    Od: m...@p...onet.pl

    Ale przeciez najpierw automat mnie prosi o podanie ilosci w pelnych zlotych z #
    (wstukuje te kwote + #), a pozniej prosi mnie o ilosc groszy (wstukuje grosze +
    #). Jeszcze nigdy maszyna nie przyjela mi tak wstukanego przelewu.

  • 4. Data: 2003-02-27 13:21:13
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    grosze +
    > #). Jeszcze nigdy maszyna nie przyjela mi tak wstukanego przelewu.

    Już nie pamiętam dokładnie jak, ale jeśli postępowałem dokładnie zgodnie z
    instrukcją , to przyjmował.
    Nie ma tam czasem * między zł a gr ? :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-02-28 08:51:49
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    automat
    mi przyjmuje. Czy tylko mi pojawia sie problem z przelaniem "koncowki" w

    W styczniu przy wykonywaniu automatycznego przelewu pięciokrotnie (w różnych
    dniach) usłyszałem komunikat "Podana kwota nie jest prawidłowa", chociaż była
    ona niższa od limitu dziennego i salda dostępnego. Zdenerwowałem się i wysłałem
    pismo do VW (panienki z centrum telefonicznego nie potrafiły mi wytłumaczyć
    źródła problemu). W odpowiedzi na pismo przyznali się do błędu i przeprosili.
    Może znów system im się rozjechał ?

    Jeżeli nie przechodzi Ci przelew na całą dostępną kwotę, to zawsze możesz
    podzielić go na dwa lub trzy przelewy. Mi pomagało.

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-02-28 08:53:08
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma tam czasem * między zł a gr ? :-))

    Znakiem rozdzielającym ilość złotych od ilości groszy jest w VW zawsze #.

    Zwróć uwagę na to, że powolni lub niezdecydowani klienci VW nie muszą używać
    #, po kilku sekundach wprowadzania ilości złotych system pyta się o ilość
    groszy. Kiedyś miałem do przelania kwotę 1256,86 i niestety nie zdążyłem podać
    jej w całości. Po wprowadzeniu 125 system zapytał o ilość groszy. Żadnych
    możliwości anulowania lub powtórnego wprowadzenia kwoty.

    Wzorcem dla mnie jest automat Fortis-a. Tam słyszę, że wprowadzono kwotę x i
    mam wybrać 1 w celu wykonania przelewu lub 2 w celu anulowania. W innych bankach
    nie spotkałem takiej funkcjonalności.

    Ale się rozpisałem, a pewnie wszyscy wykonujecie przelewy za pomocą www.

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-02-28 13:25:10
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    kwotę x i
    > mam wybrać 1 w celu wykonania przelewu lub 2 w celu anulowania. W innych

    Podobnie jest w LG, a dodatkowo możesz sobie jeszcze wybrać przelew z
    przyszłą datą realizacji.
    Co do VW to rzeczywiście ten automat jest fatalny, nie podaje kwoty jaką
    "udało" Ci sie wprowadzić, kilkukrotnie zdarzyło mi się, że nie zapytał mnie
    nawet o grosze, lecz od razu przeszedł do zatw./anuluj.
    Ale czasem działa ;)
    Za to mają inną fajną usługę: można sobie ściągnąć faxem / faxmodemem
    historię operacji (istotne dla osób które nie sa on-line).

    Pozdrawiam
    Piotrek