    From: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splacanie karty kredytowej ?
    Date: Sun, 6 May 2007 07:57:52 +0000 (UTC)

    ISIA <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Generalnie zaciaganie kredytu na karcie poza grace period to jeden z
    > najgorszych mozliwych pomyslow na robienie dlugow (poza pozyczaniem od mafii
    > ;-) ).
    > Rozsadnym i bezpiecznym sposobem na obsluge karty kredytowej, jesli jest
    > mozliwe, ze nie bedziesz mial z czego jej splacic, jest karta + kredyt
    > odnawialny w koncie w wysokosci limitu zadluzenia, splacanie zawsze 100%
    > zadluzenia karty w terminie i martwienie sie wylacznie niskooprocentowanym
    > debetem na koncie.
    >
    > Pozdrawiam
    > ISIA

    Tak tez planowalem biorac karte, ale wolalem jeszcze sprawdzic powyzsze, poniewaz
    nie bylem pewien, czy rozliczenia sa traktowane jako jeden worek, czy rozbijane na
    niezalezne transakcje, ktore mozna regulowac niezaleznie. Teraz dzieki Wam juz
    wiem, ze chcac bezpiecznie i tanio (bezplatnie) korzystac z karty, musze sie
    zarznac a uregulowac ja do 0 przed terminem wymagalnosci.