    From: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splacanie karty kredytowej ?
    Date: Sun, 6 May 2007 07:30:57 +0000 (UTC)

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:f1jtqh$hgl$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Generalna zasada jest taka we wszystkich bankach, ze jezeli nie splacisz
    > calego zadluzenia w terminie odsetki liczone sa od calego salda wykazanego
    > na wyciagu od dnia dokonania poszczegolnych transakacji. Splata czesci
    > zadluzenia zwieksza tylko dostepny limit. Takze albo sie splaca w calosci
    > albo tylko wymagana spate minimalna.

    Czyli, trzymajac sie podanego przykladu, lepiej zrobic debet w koncie na 200
    zl,zeby splacic wszystko do zera na karcie, a na koncie odsetki od debetu na 200 zl
    od chwili zaciagniecia niz zostawic niesplacone 200 zl na karcie, bo wtedy do
    odsetek za te 200 zl (i to liczonych wstecz od daty transakcji) dojda rowniez
    odsetki za 700 zl od momentu transakcji do splaty ?

    Dobrze zinterpretowalem?