  • 31. Data: 2004-09-29 14:31:17
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Znam uzasadnienie - zawieralo punkty przedstawione w ofercie jako
    > dozwolone. A nawet pogrubione :-) I stad wynika moje zle zdanie na temat
    > tego banku. Omijanie z daleka jak najbardziej popieram, ale chcialem
    > znac wasze zdanie nt. takiego traktowania klienta.

    o ile masz czas i checi na takie zabawy to sprawdz
    czy dostaniesz ten kredyt w innym oddziale tego samego banku

    a najlepiej jest zlozyc wniosek w roznych bankach
    i na podstawie oferty oraz obslugi przy rozpatrywaniu
    wniosku wybrac ten, ktory bedzie najbardziel odpowiadal

    kursor

  • 32. Data: 2004-09-29 14:31:57
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Nie paytaj mnie o te tajniki. Ale w banku *** **** ***** podnosi scoring.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 33. Data: 2004-09-29 14:32:57
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:24, Użytkownik JaKi napisał:
    > Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:22:02 +0200, Mycha <m...@w...pl> napisał:
    >

    > IMHO argument dobry. Jak zejdziesz z tego padołu to kto będzie za
    > Ciebie spłacał kredyt? A tak to jest małżonek/a. Dlatego warto
    > wpisywać, że jest się w konkubinacie czy też innym zwiazku partnerskim.
    > Podnosi to scoring.

    A co powiesz na taki przyklad ?
    1. Partner(ka) nie pracuje
    - obniza sie zdolnosc
    - i jak on(a) splaci ten kredyt gdy nie bedzie pracowal(a)
    2. W zamian proponuje polise na zycie (w wysokosci kredytu)
    - niektore banki (millenium) maja to jako podstawowe zabezp.
    - tenze (na razie NoName) bank czegos takiego nie chce (przeciez to dla
    nich czysta gotowka, gdy kredytobiorca zejdzie)

  • 34. Data: 2004-09-29 14:34:42
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Mycha" <mycha@wp .pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam bardzo nie rozumie po co ktos podejmuje...

    ale kto nie rozumie? bo ja już nie rozumiem.....
    AI

  • 35. Data: 2004-09-29 14:35:04
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Jak zejdziesz z tego padołu to kto będzie za Ciebie
    > spłacał kredyt?

    trzeba pomyslec o ubezpieczeniu na zycie
    niektore banki daja takie ubezpieczenie gratis do kredytu

    kursor

  • 36. Data: 2004-09-29 14:36:09
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:32:57 +0200, Dudus <t...@w...plUSUN> napisał:

    > A co powiesz na taki przyklad ?
    > 1. Partner(ka) nie pracuje
    > - obniza sie zdolnosc
    > - i jak on(a) splaci ten kredyt gdy nie bedzie pracowal(a)

    A czy podając że jesteś w konkubinacie, równa się to że jest to wniosek
    wspólny?

> [...]
    > - tenze (na razie NoName) bank czegos takiego nie chce (przeciez to dla
    > nich czysta gotowka, gdy kredytobiorca zejdzie)

    To coś Ty za bank wybrał? ;-) Zdradź jego nazwę.

  • 37. Data: 2004-09-29 14:37:40
    Od: "Mycha" <m...@w...pl>

    oj:-)jakos splaci go.ale to moze potrwac dudusiu:-)

    ---

  • 38. Data: 2004-09-29 14:37:55
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Mycha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ale to jest kredyt hipoteczny.wiec jakby zeszla z padolu to mieszkanie
    > byloby wlasnosci banku..

    no a bank o niczym innym nie marzy jak tylko o tym żeby się potem bujać z
    tym mieszkaniem...
    AI

  • 39. Data: 2004-09-29 14:38:10
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > To coś Ty za bank wybrał? ;-) Zdradź jego nazwę.

    tupuje BPH (hahaha)

    kursor

  • 40. Data: 2004-09-29 14:38:40
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-29 16:27, Użytkownik Marcin Jurczuk napisał:

    > On 2004-09-29, Dudus <t...@w...plUSUN> wrote:
    >

    > Jeśli to nie tajemnica ani nic osobistego to co było przyczyna odmowy..
    > IMHO banki traktują osoby samotne troszkę gorzej :)

    Prosze bardzo :-)
    - wlasnie to ze jestem samotny
    - zbyt krotki staz pracy - podczas podpisywania wniosku jakims cudem byl
    wystarczajacy, a przez te pare dni sie nie zmniejszyl :-)

    Podsumowujac taki kredyt jest zbyt ryzykowny dla tego banku.. chociaz
    podobno najwazniejsze dla wszystkich sa umowa na czas nieokreslony i
    zdolnosc (podkreslam duzo wyzsza niz kredyt).