  • Data: 2002-03-05 11:19:19
    Temat: Re: Śmierdzący BIGos
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:a6292d$lva$1@news.tpi.pl...

    > Faktem jest, ze BIG zaksiegowal koszty bezposrednio poprzez konta
    kapitalow.
    > Informacje o tym od piatku mozna poczytac w prasie.

    Ot tak po prostu - zamiast w koszty na kapitały - nie mozliwe - musiał to
    zrobić jakimś sprytnym wymykiem. Przecież tak to wiadomo że audytor ( a juz
    na pewno KPMG :-))) czepi sie mając taką operacje zaksiegowana czarno na
    białym na kapitałach. Myślałam że wiesz na czym ten sprytny myk polegał. Ale
    dzięki - pozdrawiam.