  • Data: 2017-07-11 11:06:03
    Temat: Re: Śmierć nadchodzi o zmroku....
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.07.2017 Dawid Rutkowski <d...@w...pl> napisał/a:

    > Oj, bez przesady, to serwer testowy, wyłącznie intranetowy.

    To tym bardziej niepotrzebnie ma "wyjście na świat" ;-)
    Ale spokojnie, każdy robi jak uważa i wcale nie jestem
    zdania, że wiem lepiej :-)

    > A dziurawa aż tak bardzo nie jest, to w końcu wersja ESR, także do wykrytych dziur
    idą patche - aż do pojawienia się kolejnej wersji ESR, którą jest ta nieszczęsna 52 -
    stąd w CentOS dostępność w repo tylko wersji 46 i 52 - i żadnej między nimi.

    No właśnie patrzę na https://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/
    faq/
    Dla mnie to niezbyt czytelne, ale czy wsparcie dla linii 40 nie
    skończyło się 13 czerwca?

    > A jakiś pomysł na ślimakowatość 52? Nie chce mi się, ale może w końcu podłącze KVM
    do serwera i sprawdzę, czy problem nie jest w net/X11.

    To pytanie na koszerną grupę (np. p.c.o.l), ale może włączona
    jakaś akceleracja grafiki?

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.