  • Data: 2017-07-11 10:34:26
    Temat: Re: Śmierć nadchodzi o zmroku....
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 22:07:46 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:

    > Dziurawa przeglądarka uruchamiana na serwerze
    > - przedni ponysł :)`

    Oj, bez przesady, to serwer testowy, wyłącznie intranetowy.
    A dziurawa aż tak bardzo nie jest, to w końcu wersja ESR, także do wykrytych dziur
    idą patche - aż do pojawienia się kolejnej wersji ESR, którą jest ta nieszczęsna 52 -
    stąd w CentOS dostępność w repo tylko wersji 46 i 52 - i żadnej między nimi.
    A jakiś pomysł na ślimakowatość 52? Nie chce mi się, ale może w końcu podłącze KVM do
    serwera i sprawdzę, czy problem nie jest w net/X11.