eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSmartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank › Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    Date: Mon, 09 Jan 2017 02:00:09 +0100

    z wrote:

    > Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na
    > 30 lat.
    > Śmiechu kupa :-)

    Jeżeli Cię prześwietlają, to może masz coś na sumieniu. Ode mnie chcieli
    tylko zaświadczenie o zarobkach, a na grupie czytałem że jakbym był
    rolnikiem indywidualnym to bym dostał ten kredyt nawet na oświadczenie.

    Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

    --
    Wysłane z pola.