  • 1. Data: 2003-02-09 15:38:49
    Temat: Slyszeliście?? mBank bedzie dawla kredyty tylko za sama twarz!
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    oto co mi PayBack przyslal:

    Kredyt odnawialny jest udzielany na bardzo atrakcyjnych warunkach,
    gdyż mBank już od 16 grudnia 2002r. odstąpił od konieczności
    dokumentowania źródła i wysokości dochodów przez osoby zatrudnione na
    podstawie umowy o pracę przy składaniu wniosku o udzielenie lub
    podwyższenie kwoty kredytu odnawialnego. Natomiast z początkiem lutego
    wprowadzona zostanie możliwość uzyskania kredytu odnawialnego w mBanku
    na podstawie historii rachunku w innym banku.
    ----------
    niezle nie??
    czuje ze to poczatek normalnosci -- ja w usa... kredyt mozna dostac na
    kazdyrm rogu wystarczy tylko przez jakis czas pomachac gotowka bakowi
    przd oczami i spokoj.. zero zaswiadczen, zero poreczycieli.. zegnaj
    komuno! :-)

    wlad

  • 2. Data: 2003-02-09 15:57:59
    Od: l...@o...pl

> [...]
    > wprowadzona zostanie możliwość uzyskania kredytu odnawialnego w mBanku
    > na podstawie historii rachunku w innym banku.

    Dla mnie żadna nowość, w BPH od dawna już tak jest.Jeśli się ma stałe wpływy
    nie potrzebują zaświadczeń, a jeśli miało się rachunek w innym banku, wystarczy
    historia obrotów. Wiem, bo sama otrzymałam limit w ten sposób.

  • 3. Data: 2003-02-09 16:43:40
    Od: t...@p...onet.pl

    >Natomiast z początkiem lutego

    Tak jest także w wielu innych bankach. Jednakże kolega jest tak wielkim fanem
    mBanku, że widzi co jest dookoła. Tensor1.

  • 4. Data: 2003-02-09 17:05:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 9 Feb 2003 16:57:59 +0100, l...@o...pl wrote:

> [...]
    >nie potrzebują zaświadczeń, a jeśli miało się rachunek w innym banku, wystarczy
    >historia obrotów. Wiem, bo sama otrzymałam limit w ten sposób.

    Oczywiscie nie nalezy liczyc, ze ta zmiana bedzie zwlaniala z
    obowiazku posiadania wiarygodnych (w rozumieniu banku) dochodow tak
    jak obecnie.
    Bank dochody sobie sam dokladnie sprawdzi, a w razie watpliwoci zawsze
    moze zarzadac dodatkowych dokumentow.
    Tak wiec trudno tu mowic o dawaniu kredytow "za sama twarz".
    Tym bardziej, ze twarz klienta to pewnie zobaczy dopiero kurier przy
    podpisywaniu umowy :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 5. Data: 2003-02-09 17:25:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wrote:

    > Bank dochody sobie sam dokladnie sprawdzi, a w razie watpliwoci zawsze
    > moze zarzadac dodatkowych dokumentow.

    Niby jak sprawdzi?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-02-09 19:16:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał
    > Tak jest także w wielu innych bankach. Jednakże kolega jest tak wielkim fanem
    > mBanku, że widzi co jest dookoła. Tensor1.

    Trudno nie zauważyć, ze Ty z kolei jestes fanem KB ;P
    ;-))))

    --
    Witek

  • 7. Data: 2003-02-09 19:20:26
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Trudno nie zauważyć, ze Ty z kolei jestes fanem KB ;P
    > ;-))))
    >
    > --
    > Witek

    Tylko jeżeli chodzi o kredyty mieszkaniowe. Jeżeli chodzi o lokaty to mBank.
    Tensor1.
    PS NIKOMY NIE POLECAM LOKAT W KB.

  • 8. Data: 2003-02-09 19:31:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > Tylko jeżeli chodzi o kredyty mieszkaniowe.

    Ok

    > Jeżeli chodzi o lokaty to mBank.

    Ok

    > PS NIKOMY NIE POLECAM LOKAT W KB.

    Heh no juz od razu lepiej ;)))

    --
    Witek

    Ps. A konto ?

  • 9. Data: 2003-02-09 19:50:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Czemu?
    Obecnie promocyjna lokata Constats 3-miesieczna jest
    calkiem niezla - 5,7% stale :->

    Jakby mi sie jakas lokata konczyla a nie bylo SFI to bym
    pewnie sie nia zainteresowal :-)

    Pozostaje pytanie czy lada dzien nie obniza %.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl