eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSlyszeliście?? mBank bedzie dawla kredyty tylko za sama twarz! › Re: Slyszeliście?? mBank bedzie dawla kredyty tylko za sama twarz!
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Slyszeliście?? mBank bedzie dawla kredyty tylko za sama twarz!
    Date: Sun, 09 Feb 2003 18:05:34 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c17-51.icpnet.pl

    On 9 Feb 2003 16:57:59 +0100, l...@o...pl wrote:

    >Dla mnie żadna nowość, w BPH od dawna już tak jest.Jeśli się ma stałe wpływy
    >nie potrzebują zaświadczeń, a jeśli miało się rachunek w innym banku, wystarczy
    >historia obrotów. Wiem, bo sama otrzymałam limit w ten sposób.

    Oczywiscie nie nalezy liczyc, ze ta zmiana bedzie zwlaniala z
    obowiazku posiadania wiarygodnych (w rozumieniu banku) dochodow tak
    jak obecnie.
    Bank dochody sobie sam dokladnie sprawdzi, a w razie watpliwoci zawsze
    moze zarzadac dodatkowych dokumentow.
    Tak wiec trudno tu mowic o dawaniu kredytow "za sama twarz".
    Tym bardziej, ze twarz klienta to pewnie zobaczy dopiero kurier przy
    podpisywaniu umowy :D.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730