  • 11. Data: 2004-11-03 19:35:31
    Temat: Re: Slaski -> Mbank
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > najlepiej przelewy wpisywac z data na nastepny dzien, wtedy
    > system zdejmuje je rano i bez problemu dochodza do banku nadawcy.

    A jakie ma znaczenie czy przelew zdefiniuję z datą bieżącą czy "na następny
    dzień", poza faktem, że w tym pierwszym przypadku system od razu zdejmuje
    pieniądze z konta? W obu przypadkach pieniądze wychodzą o 8:10 rano i w
    przypadku zdefiniowania przelewu z datą bieżącą powiedzmy o 15:00 i tak
    wyjdzie dnia następnego i również tego samego dnia powinien znaleźć się na
    koncie docelowym.

    --
    chairon

  • 12. Data: 2004-11-03 19:42:18
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    chairon napisał(a):

> [...]
    > wyjdzie dnia następnego i również tego samego dnia powinien znaleźć się na

    Zawsze o 1 dzień więcej odsetek :P
    Po co za darmo bankowi odsetki oddawać?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2004-11-03 19:47:54
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    3 Nov 2004 20:48:25 +0100, w <4...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Aaaa, MUSI. to co innego, jak musi, to nie ma zmiłuj ...
    > a Popławski został prezesem mBanku
    > na miejsce zwolnione przez Lachowskiego
    > i KAZAŁ wysyłać o 16-tej?

    Nie, w sumie nie musi. Ma paru takich klientów, którzy będa go całować po
    nóżkach nawet jeśli oleje ich zlecenia.

    > Głośno myślisz?
    > Aluzja była zbyt mało czytelna?

    Czego znowu nie zrozumiałeś? Ja nie mam czasu dla ciebie -- spróbuj pomarudzić
    u Kasi.

    Pa.

  • 14. Data: 2004-11-03 19:48:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    <4...@n...onet.pl>, "S.T."

  • 15. Data: 2004-11-03 20:01:40
    Od: Piotr Rogacki <p...@e...pl>

    On Wed, 3 Nov 2004 17:03:04 +0100, "XxX" <b...@a...email> wrote:

    >Martwic to jeszcze nie, aczkolwiek faktem jest ze slaski bardzo opoznia kase

    Dokładnie tak! Z powodu braku środków (wiem, moja wina powinienem to
    przewidzieć) polecenie zapłaty zostało odrzucone..

    Stałe zlecenie do mBanku jest zaplanowane na 1.. dopiero o 20 - 2
    listopada pojawiły się pieniądze :/

    przelew śląski -> mBank

    --
    Piotr Rogacki, p...@e...pl

  • 16. Data: 2004-11-04 12:55:36
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Coś mi to zapodaje fantastyką :)
    > Zlecony o 13:10, to wyjdzie 16:00, do Inteligo wejdzie najwcześniej o
    > 17:30.

    Zlecenia na III sesje sa przyjmowane do 13.25, o 13.30 pieniadze wychodza z
    banku (poczytaj na mbank.pl o godzinach sesji).
    Nie wiem jak oni to zrobili - faktem jest ze pieniadze po 2h byly na koncie
    inteligo.... aczkolwiek zwykle trwa to od 6h do 2 dni (w zaleznosci od
    godzin sesji i zlecenia przelewow)

  • 17. Data: 2004-11-04 15:16:55
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 4 Nov 2004 13:55:36 +0100, w <cmd8t7$jr1$1@atlantis.news.tpi.pl>, "XxX"
    <b...@a...email> napisał(-a):

    > Zlecenia na III sesje sa przyjmowane do 13.25, o 13.30 pieniadze wychodza z
    > banku (poczytaj na mbank.pl o godzinach sesji).

    Jesteś absolutnie tego pewny?
    I nie pisz nic o godzinach sesji, te przyjmowane do 13:25 zapewne wychodzą
    dopiero o 16. Jak myślisz, dlaczego mBank zamyka pierwszą sesję o 6-tej, skoro
    przelewy idą dopiero po 9-tej?