  • 11. Data: 2005-04-26 11:56:43
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Skoro tak, to na jakiej podstawie uwzględniają reklamację?

    Też mnie to zastanawia. Może dla świętego spokoju.

  • 12. Data: 2005-04-26 11:59:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > A skąd ten formularz reklamacyjny VISA?

    Ze stron inteligo.

    > A co by było dowodem zakupu?

    SLIP

    > Chyba nic takie się nie ma w przypadku zakupu
    > biletów przez net. No mam nr potwierdzenia, które przyszło na adres e-mail.

    Dlatego nic nie załączaj.

    > Może i racja. Teraz bardziej bliski jestem złożeniu reklamacji niż
    > wydzwanianiu i traceniu czasu i nerwów.

    I słusznie. Tym bardziej, że SkyEurope nie zrobiło nic złego. Oni
    naprawdę pobrali w PLN. A że układ bank<->klient jest specyficzny, to
    cóż... wszystkie transakcje w PLN powinny być traktowane jako krajowe,
    ale uważam, że obecna konstrukcja regulaminu nie dopuszcza takiego
    traktowania sprawy.

  • 13. Data: 2005-04-26 12:16:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > cóż... wszystkie transakcje w PLN powinny być traktowane jako krajowe,
    > ale uważam, że obecna konstrukcja regulaminu nie dopuszcza takiego
    > traktowania sprawy.

    No ale tu znow wracamy do definicji "krajowosci" transakcji oraz skad
    klient ma o tym wiedziec...

    MJ
    PS. Maile od Citibanku przychodza z zagranicy. Serwer
    www.online.citibank.pl jest w USA. Serwer ebay.pl jest w USA. Czy
    transakcje z nimi sa zagraniczne, a jesli nie, to dlaczego?

  • 14. Data: 2005-04-26 12:29:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > No ale tu znow wracamy do definicji "krajowosci" transakcji oraz skad
    > klient ma o tym wiedziec...

    Średnio mi się chce po raz kolejny wałkować ten sam temat. Teraz to
    trzeba znaleźć prawnika, a i wtedy obawiam się, że ilu ich będzie - tyle
    będzie opinii. A ewentualny sąd i tak uzna wg własnej woli.

  • 15. Data: 2005-04-26 13:05:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > trzeba znaleźć prawnika, a i wtedy obawiam się, że ilu ich będzie -
    > tyle będzie opinii. A ewentualny sąd i tak uzna wg własnej woli.

    Też tak myślę - i dlatego mnie dziwi, że niektórzy 8-) są tacy pewni,
    że regulamin nie został złamany.

    MJ

  • 16. Data: 2005-04-26 14:30:16
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Kwota operacji: 403.60 PLN
    > WWW.SKYEUROPE.COM 0001273914 81100 SK
    > Data wykonania: 2005-04-21
    >
    > Kwota: 417,36

    Proponuje zrobic nastepujaco: wyslac do nich maila, ze domagasz sie zwrotu
    roznicy w okreslonym przez ciebie terminie, z zastrzezeniem, ze jesli tego
    nie zrobia, powiadomisz prokurature o popelnieniu przestepstwa. A jezeli
    faktycznie nie oddadza, bez skrupulow wyslac pismo do prokuratury.

  • 17. Data: 2005-04-26 14:36:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Też tak myślę - i dlatego mnie dziwi, że niektórzy 8-) są tacy pewni,
    > że regulamin nie został złamany.

    Cóż, takie jest moje zdanie... Jednak monopolu na prawdę (jeszcze) nie
    mam. ;-)

  • 18. Data: 2005-04-26 14:59:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomek <t...@g...pl> wrote:
    > przestepstwa. A jezeli faktycznie nie oddadza, bez skrupulow wyslac
    > pismo do prokuratury.

    W syumie ktos to w koncu powinien zrobic, ale mnie by sie dla 14 zlo nie
    chcialo - wiecej na znaczki i wlasnego czasu stracilbym.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 19. Data: 2005-04-26 15:19:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomek napisał(a):

    > Proponuje zrobic nastepujaco: wyslac do nich maila,

    Do kogo "nich"?

  • 20. Data: 2005-04-26 15:21:00
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > W syumie ktos to w koncu powinien zrobic, ale mnie by sie dla 14 zlo nie
    > chcialo - wiecej na znaczki i wlasnego czasu stracilbym.

    Reprezentujesz aspoleczna postawe. A ja kiedys tak zrobilem, kiedy pko bp
    oszukalo mnie na 6 zlotych (uznali moja reklamacje, ale niestety pol godziny
    po moim ultimatum; zdazylem juz wyslac pismo do prokuratury, aczkolwiek w
    ostatniej chwili wstrzymałem wysyłkę komunikatu do mediów z informacją, jak
    pko oszukuje klientów). Owszem, straciłem czas na wizytę w komendzie, ale i
    tak nie żałuję. A tego co zobaczyłem, sam bym nie wymyślił.