eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSklep sam zatwierdza platnosc karta bez autoryzacji wlasciciela? › Re: Sklep sam zatwierdza platnosc karta bez autoryzacji wlasciciela?
    From: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sklep sam zatwierdza platnosc karta bez autoryzacji wlasciciela?
    Date: Wed, 20 Dec 2006 08:51:17 +0000 (UTC)

    > Bo ty im absolutnie do tego nie jestes potrzebny, ani twoja karta.
    > Większy problem byby tylko wtedy gdybyś to powiedział, że ty tej transakcji
    > nieautoryzowałeś a oni nie mieli by żadnego 'alibi" dlaczego obciążyli twoją
    > kartę.
    > Wówczas głowy by poleciały.

    Dziwi mnie to tylko "technicznie" - jak przeprowadzono to bez kodu pin. Karta
    niewypukla.
    Do transakcji jako "slusznej" nie mam zastrzezen, nie bede sprawy rozgrzebywal,
    bo po co ma poleciec z pracy kasjerka, ktora dla 2 zl zrobila taka operacje -
    zeby, domyslam sie noie placic za swoja pomylke.
    Natomiast jestem zbulwersowany sama mozliwoscia - przeciez w ten sposb, ktos moze
    sobie "doczepiac" rozne wlasne zakupy pod karty klientow, ktorzy przwineli sie
    przez sklep Np. podpity gosc moze sie spodziewac dodatkowych transakcji, mimo, ze
    kupil nowe pol litra i zakaske i odturlal sie grzecznie do domu.

    Z latwosci wykonania takiej operacji do malutkiej sumy, wynika wg mnie wrecz
    rutyna w jej stosowaniu.

    Juz raz mnie zdziwilo, jak przy zwrociie towaru zakupionego karta, zwrot
    pieniedzy korekta wrzucono (rowniez bez mojej ingerencji) elektronicznie spowrotem
    poprzez podanie numeru karty na moj rachunek. Ale sprzedaz???