    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sklep prosi o kopię karty.
    Date: Thu, 15 Nov 2007 16:28:27 +0000 (UTC)

    Dnia 15.11.2007 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:

    > Można zamazać środkowe 8 cyfr ... i wtedy nie ma udostępniania numeru karty,
    > a sklep widzi że to ta sama karta (nie wiem czy ten akurat przyjmie, ale
    > dotąd jak ktoś chciał skan mojej karty, to zawsze wysyłałem z częściowo
    > numerem i było ok).

    Podobnie zrobiłem wysłałem kartę z zaklejonym numerem poza pierwszymi 4
    cyframi, zdaje się że wystarczyło, bo widzę blokadę.

    Bardzo wszystkim dziękuję za pomysły i uwagi. Rzeczywiście z jednej
    strony oni mogą obawiać się że numer karty jest kradziony i nie dostaną
    kasy za towar po reklamacji transakcji, ale z drugiej podając dane karty
    mailem udostępniam właśnie komplet danych do takich nadużyć.

    Myślę że jest to może nie najlepsze możliwe rozwiązanie ale
    wystarczające dla obu stron. Oni mają znacznie większe że to nie
    oszustwo, a ja im nie udostępniłem numeru karty poza właściwym systemem
    obsługi transakcji.

    Co do innych pytań, to jak pisałem od strony systemu obsługi płatności
    jest wszystko OK, certyfikaty, szyfrowanie, itd.

    Regulamin pewnie gdzieś jest ale po niemiecku z prowadzącym do niego
    niemieckim linkiem, sklep jest tylko po niemiecku i tu jest dla mnie
    największy problem niestety. Bardziej też wierzę w znalezione opinie
    klientów niż w regulaminy a te były całkiem pozytywne. Tylko nie
    trafiłem na opis podobnej sytuacji. Z regulaminów przegryzłem się przez
    warunki gwarancji i ewentualnego zwrotu towaru. Opisu procedury
    płatności nie znalazłem ale mam nadzieję że się udało.

    --
    kakmaratgmaildotcom