  • 1. Data: 2002-11-02 13:03:38
    Temat: Sklep internetowy
    Od: "maniek" <m...@b...pl>

    Witam serdecznie i zwracam się od razu z pytaniem do grupowiczów. Chciałbym
    wprowadzić na stronę www.gmm.com.pl (sklep) płatność kartami kredytowymi.
    Zwróciłem się do eCard i dostałem ofertę zwalającą z nóg. Czy nie wiecie o
    bankach prowadzących taką usługę nie za tak bandyckie pieniądze?
    Proszę na priva:
    --
    Pozdrawiam Mariusz Gawczyński m...@b...pl

  • 2. Data: 2002-11-02 13:07:07
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Może http://payu.pl ?

  • 3. Data: 2002-11-02 21:31:33
    Od: "tompus" <t...@p...onet.pl>

    > Zwróciłem się do eCard i dostałem ofertę zwalającą z nóg.

    A tak z ciekawości, jakie zaoferowali Ci warunki? Na stronie ich nie podają,
    gdyż są one podobno ustalane indywidualnie.

    --
    Pzdr.
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-11-03 11:05:55
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    a może mTRANSFER w mBanku ?
    sam zobacz, dostęp do 300.000 klientów za 5 zł miesięcznie to nie jest
    wysoka cena !!!

    http://www.mbank.com.pl/oferta/mtransfer/index.html