    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ShopSafe
    Date: Mon, 26 Jan 2009 18:58:28 +0100
    Sender: a...@i...eranet.pl

    "bradley. st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:glkt0n$7t8$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale jak 3D secure mi pomoze w sklepie internetowym, ktory nie ma 3D
    > secure?

    No, wiec ze sa kraje odporne na nowosci, ale chyba jest tak, ze straty z
    fraudu ponosi ten kto nie obsluguje 3dsecure :), wiec to raczej nie moj
    problem.

    > I 3D secure moge sobie o kant... potluc, kiedy chce np. oplacic
    > subskrypcje
    > The Economist przez telefon, albo odeslac firmie wypelniony formularz, na
    > ktorym podaje numer karty.

    A to mie mozna tego przez internet zrobic? Ja tam nie boje sie wypelniac,
    wysylac, czy podawac numeru przez telefon, w przypadku ew. fraudu przeciez
    nie ja poniose straty. Myslalem, ze tam gdzie obowiazuje zero liability, w
    ogole nie powinno byc takiej obawy ;)

    > A gdzie, przepraszam, sklepy wypisuja recznie kwity do obciazania karty?
    > Bo
    > ostatnio to widzialem takie cos w lipcu w Irlandii, kiedy - jak mi
    > powiedziano w sklepie - "kasa padla".

    No, widzisz a mi jakis sklep przy zamowieniu TO przyslal kopie takiego
    kwitu. Myslalem, ze to standard w USA, tak jak kartonowe domy ;).

    MK