  • 1. Data: 2004-10-19 20:40:41
    Temat: Sezam - bordello
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    mam ci ja wreszcie podglad w Sezamie na karte kredytowa.
    i musze przyznac ze panuje tam niezle bordello
    saldo karty wskazuje, ze zostaly rozliczone wszystkie transakcje.
    tymczasem jak sie wejdzie w transakcje, to brakuje dwoch - jednej
    (byla bez autoryzacji) i drugiej, ktora autoryzowana wciaz jest w
    blokadach.
    to ja sie pytam - dlaczego pomniejszaja saldo skoro ich nie ma?
    jeszcze wczoraj bylo dobrze - nieautoryzowanej nie bylo, autoryzowana
    byla tylko w blokadach a saldo ich nie uwzglednialo. skoro je teraz
    uwzglednia, to powinny obie pojawic sie w historii a blokada zniknac.
    ale jest inaczej.
    tak zle to nawet w rajfajzenowym internecie nie ma :-)
    ciekawe jeszcze czy blokady pojawiaja sie w blokadach online, ze tak
    sobie zazartuje :-)))

    G.

  • 2. Data: 2004-10-19 20:50:38
    Temat: Re: Sezam - bordello
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 19 Oct 2004 20:40:41 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

> [...]
    >tak zle to nawet w rajfajzenowym internecie nie ma :-)
    >ciekawe jeszcze czy blokady pojawiaja sie w blokadach online, ze tak

    aaa jeszcze w szczegolach pozycja zadluzenie nie odpowiada tej na
    zakladce moje finanse. w ogole jest jakas przedwczorajsza (nie
    uwzglednia nie tylko transakcji ale i wczorajszej wplaty na konto).

    G.

  • 3. Data: 2004-10-19 21:23:45
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > mam ci ja wreszcie podglad w Sezamie na karte kredytowa.
    > i musze przyznac ze panuje tam niezle bordello

    ??

    > saldo karty wskazuje, ze zostaly rozliczone wszystkie transakcje.

    Bo jest rozliczane na bieżąco

    > tymczasem jak sie wejdzie w transakcje, to brakuje dwoch - jednej
    > (byla bez autoryzacji) i drugiej, ktora autoryzowana wciaz jest w
    > blokadach.

    Normalne. System transakcyjny jest aktualizowany co kilka dni. U mnie
    wpłata na konto karty 5.10.2004 była widoczna dopiero 14.10.2004 ;)

    > to ja sie pytam - dlaczego pomniejszaja saldo skoro ich nie ma?

    Taki fiuczer? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2004-10-19 21:28:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > aaa jeszcze w szczegolach pozycja zadluzenie nie odpowiada tej na
    > zakladce moje finanse. w ogole jest jakas przedwczorajsza (nie
    > uwzglednia nie tylko transakcji ale i wczorajszej wplaty na konto).

    Eeeee, o takich standardowych ficzerach to nawet juz sie tutaj nie
    wspomina. ;-))))

    Bartol

  • 5. Data: 2004-10-20 07:01:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 20:40:41 GMT, Piotr Gralak napisał(a):
> [...]
    > saldo karty wskazuje, ze zostaly rozliczone wszystkie transakcje.
    > tymczasem jak sie wejdzie w transakcje, to brakuje dwoch - jednej

    Środki dostępne uaktualniane są prawie na bieżąco - niestety, nie wiedzieć
    czemu, BPH nie potrafi pokazać szczegółów blokad mimo że dane te są dostępne
    (wystarczy zadzwonić na infolinię dot. kart i tam podadzą wszystkie
    szczegóły transakcji rozliczonych i nierozliczonych)...

    Jedyny zysk z tego to taki że GP de facto jest dłuższy o 10-15 dni, bo
    czasami po takim czasie pojawiają się transakcje ;) Inna sprawa, że żeby to
    móc wykorzystać trzeba by mieć "nieco" większy limit...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 6. Data: 2004-10-20 07:01:54
    Od: g...@p...onet.pl

    > Bo jest rozliczane na bieżąco

    niee. jakby tak bylo to by sie pomniejszylo saldo o blokade. a mialem
    przedwczoraj tak, ze byla blokada a saldo jej nie uwzglednialo. dopiero na
    nastepny dzien sie to zmienilo - choc transakcji dalej nie ma i blokada jest, to
    jest tez uwzgledniona w saldzie.

    > Normalne. System transakcyjny jest aktualizowany co kilka dni. U mnie
    > wpłata na konto karty 5.10.2004 była widoczna dopiero 14.10.2004 ;)

    ej no. normalne to to nie jest ;)
    dla kogos kto mial karte w WBK i przesiadl sie z tamtego internetu caly ten
    sezam to niezly szok :)

  • 7. Data: 2004-10-20 07:13:33
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" napisal:

    > mam ci ja wreszcie podglad w Sezamie na karte kredytowa.
    > i musze przyznac ze panuje tam niezle bordello

    Boordel panuje caly czas. W BPH mam dwie karty do jednego rachunku, wiec mam
    boordel do kwadratu. Potwierdzam to co napisal autor watku. W dodatku do
    wydanej we wrzesniu br. karty dodatkowej Premium Club, w podgladzie w
    okresie biezacym mam transakcje dokonane w ciagu calego roku (sic!)
    rozliczeniowego dokonane karta glówna. Bank rznie glupa i nie reaguje na
    monity. Swego czasu, w serwisie mialem nawet zadluzenie na karcie
    870.000.000 zlotych, chociaz takich zakupów na pewno nie zrobilem. Nie chce
    mi sie juz walczyc, ale chyba w koncu zloze oficjalna skarge na Bank do
    Biura Europay International (korzystam z MCardów) z kopia do Prezesa
    Wancera. Moze w koncu ktos zauwazy dziury w oprogramowaniu i je zalata. A
    moze poinformowac media, ale jakie? Mam kilka ciekawych historii z rachunku
    karty, udokumentowanych widokami ekranów. Na razie musze czekac do 25.
    wrzesnia w sprawie ostatniej reklamacji, a pózniej... bede mial wiecej czasu
    na BePeHahaha.

    Pozdrawiam
    Adam Gentler

  • 8. Data: 2004-10-20 08:42:36
    Od: g...@p...onet.pl

    > UĹźytkownik Piotr Gralak napisaĹ&#65533;:

    > Eeeee, o takich standardowych ficzerach to nawet juz sie tutaj nie
    > wspomina. ;-))))
    >
    > Bartol

    no tak :)
    jeszcze niedawno zastanawialem sie, czy nie odzalowac 3 zl mies. za net po
    ustaniu promocji bezplatnego dostepu. teraz widze ze to nie ma zadnego sensu.

  • 9. Data: 2004-10-20 15:23:08
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Aby miec podglad do karty trzeba miec ROR???
    Wydaje mi sie, ze nie trzeba tylko czy aby nie placi sie za taka usluge
    ekstra??

    Fajas

  • 10. Data: 2004-10-20 17:35:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > ej no. normalne to to nie jest ;)
    > dla kogos kto mial karte w WBK i przesiadl sie z tamtego internetu caly ten
    > sezam to niezly szok :)

    Ba :)

    Kwestia przyzwyczajenia. Ja mam konto w Multi, Mbanku, VW, wcześniej w
    Lukasie i Inteligo

    Można się przyzwyczaić ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*