  • Data: 2002-01-02 20:57:12
    Temat: Re: [Sezam BPH] Wyłączenie systemu
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia śro, 02 sty 2002 at 19:57 GMT,
    blad <b...@i...net.pl> napisał(a):
    > jeśli chodzi ci o stronę http://www.bphpbk.pl/index_bi.html

    "Klienci korzystający z usługi Sez@m mogą:
    1. uzyskiwać aktualne informacje o saldzie i obrotach na rachunkach
    depozytowych z dnia bieżącego według stanu z godziny podanej na wyciągu"

    chciałem zwrócić uwagę na słowo "aktualne" oraz "stanu z godziny podanej
    na wyciągu"

    czyli aktualne ale raz na dobe(?) :)

    poza tym odniosłem wrażenie że ta przerwa styczniowa to połączenie
    systemów banków
    (mój synek ma powiedzenie "tu nie ma co czekać, trzeba uciekać)

    Jurek