  • 1. Data: 2002-01-01 06:00:04
    Temat: [Sezam BPH] Wyłączenie systemu
    Od: "Pececha" <p...@p...pl>

    Info z BPH:
    " Od godziny 18tej 4.01.2002 do godziny 7 dnia 7.01.2002 nie będzie dostepny
    BPH Sezam, BH Sezam Biznes i, BPH WAP i BPH SMS".

    Dobrze, że o tym informują !

    Pzdr,
    PCh

  • 2. Data: 2002-01-02 12:39:24
    Temat: Re: [Sezam BPH] Wyłączenie systemu
    Od: "tomad" <t...@w...pl>

> [...]
    >" Od godziny 18tej 4.01.2002 do godziny 7 dnia 7.01.2002 nie będzie dostepny
    >BPH Sezam, BH Sezam Biznes i, BPH WAP i BPH SMS".

    Fakt, informują.
    Słyszałem, że zbliża się jakiś update - ciekawe co będzie :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 3. Data: 2002-01-02 19:31:24
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

    jak wynika z nowej stronki
    cos w rodzaju online

    pozd gren

    Wojna ze sniegiem! Doniesienia z poludniowej i centralnej Polski...
    http://fakty.interia.pl/news?inf=213984

  • 4. Data: 2002-01-02 19:57:56
    Od: "blad" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Adam S
    > jak wynika z nowej stronki
    > cos w rodzaju online

    jeśli chodzi ci o stronę http://www.bphpbk.pl/index_bi.html
    to faktycznie na początku coś takiego obiecują, ale później omawiając
    zalety sezama podają tylko już istniejące funkcje. początek infromacji jest
    taki:
    Teraz chcemy zaprezentować Państwu nową wersję systemu. Dzięki wprowadzonym
    nowoczesnym rozwiązaniom będą Państwo mogli on-line:

    a.. uzyskać informacje o dostępnych środkach,
    b.. przejrzeć historię operacji z dnia bieżącego,
    c.. zlecić wykonanie przelewu.
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-01-02 20:57:12
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia śro, 02 sty 2002 at 19:57 GMT,
    blad <b...@i...net.pl> napisał(a):
    > jeśli chodzi ci o stronę http://www.bphpbk.pl/index_bi.html

    "Klienci korzystający z usługi Sez@m mogą:
    1. uzyskiwać aktualne informacje o saldzie i obrotach na rachunkach
    depozytowych z dnia bieżącego według stanu z godziny podanej na wyciągu"

    chciałem zwrócić uwagę na słowo "aktualne" oraz "stanu z godziny podanej
    na wyciągu"

    czyli aktualne ale raz na dobe(?) :)

    poza tym odniosłem wrażenie że ta przerwa styczniowa to połączenie
    systemów banków
    (mój synek ma powiedzenie "tu nie ma co czekać, trzeba uciekać)

    Jurek