eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSecurity by mediocrity › Re: Security by mediocrity
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Security by mediocrity
    Date: Tue, 22 Sep 2015 18:59:31 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <mts1dp$ccm$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mtrs3p$9fu$1@node2.news.atman.pl>
    <56018170$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 176-115-85-233.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1442941177 12694 176.115.85.233 (22 Sep 2015 16:59:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2015 16:59:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <56018170$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616581
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-09-22 18:27, J.F. wrote:
    >> a) bank posiada waznego managera w garniturze od armaniego który
    >> zakłada że dzwonienie do ludzi z zastrzezonych numerów jest secure bo
    >> tak mówili na podyplomówce MBA
    > To nie tylko to.
    > Podstawowa sprawa - bank ma wielu takich dzwoniacych i zadnego interesu,
    > zebys do nich dzwonil.
    > Bywa, ze bank wynajmuje profesjonalne call center.

    Przeciez z powodów oczywistych wykluczyłem ta możliwość. Duże banki nie
    zatrudniają idiotów. It's elementary i wynika z logiki korporacyjnej.

    Co prawda jest rzecza oczywista że jak ktoś do mnie dzwoni, to ja muszę
    zweryfikować tą osobę, ale jak rozumiem nie ukończyłem MBA i nie czaje
    bazy security bo nie mam certyfikatow, świadectw a i garnitur plebejski.
    Zwykłe bicie piany, ot co.

    >> "+" w nazwie chodziło i w dodatku zamieszanie nie zmojej winy.
    > Uwazaj uwazaj - a wiadomo o co chodzilo ?

    O "+" w nazwie usługi chodziło. Serio.

    > Zeby sie nie okazalo ze "poinformowano klienta", a klient nie dopelnil
    > obowiazkow.

    Mam ich w nosie. Przejde się do oddzialu aby wraz z dopelnienem
    niedopełnionych obowiązków ślicznie zwrocić uwagę na dziadostwo w formie
    pisemnej skargi. Ulży mi. Ten od Armaniego pewno nawet nie przeczyta,
    ale ciśnienie spadnie.

    > Moze bezpieczniej odpowiedziec "a to prosze przyslac oficjalne wezwanie
    > listem poleconym" ..

    Nie działa. Idę o zakład że jeden z miliarda punktów umowy mówi coś o
    komunikacji telefonicznej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1