  • 1. Data: 2021-12-05 09:08:39
    Temat: Re: Schizofrenia NFC
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-03 o 19:16, Eneuel pisze:

    > Płacenie telefonem jest wygodniejsze niż plastykiem...

    Dla mnie wygodniejsze jest płacenie plastikiem.

  • 2. Data: 2021-12-06 17:07:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-12-06 o 06:26, Eneuel pisze:

    > Telefon wyjmuję z kieszeni; kartę wyjmuję z etui, które wyjmuję z
    > kieszeni...

    Ale mnie jest łatwiej wyjąć z kieszeni portfel z kartą niż telefon.

  • 3. Data: 2021-12-07 03:29:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 61ae3558$0$529$6...@n...neostrada.pl

    > Ale mnie jest łatwiej wyjąć z kieszeni portfel z kartą niż telefon.

    Mnie zaś -- telefon... Jeszcze łatwiej policzyć -- mam jeden telefon
    i pięć płatniczych kart oraz całą masę innych... Nadto w domu mogę
    zastanowić się, którą kartą mam płacić... W Lidlu telefon przydatny
    jest podczas zaqpów także bez płacenia... W Biedronce zapewne też
    można wstawić wizerunki ;) kart... Napoleon także preferuje
    stelefonowanych... [wiadomo -- wojsko zawsze stawiało na dobrą
    komJunikacYję... niegdyś semafory, teraz smartfony -- tak
    ewoluowała nazwa dzisiejszego telefonu...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2022-01-05 18:22:40
    Temat: Płacenie NFC
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    cef w

    > Dla mnie wygodniejsze jest płacenie plastikiem.

    :)

    Właśnie wczora z wieczora (około 24h temu) uruchomiłem plastikowy Xiaomi
    MiBand 6 NFC i się zastanawiałem, czy ten plastik na ręce jest równie dobrym
    co plastik w portfelu do płacenia.

    A telefon to kilka razy użyłem przy blikowaniu z bankomatu, gdy portfel
    został w innych portkach 200km dalej.

    Więc wracamy do plastiku na ręce, niby obsługuje Xiaomi Pay, a tu niewielki
    wybór banków w PL!

    No Curva...

    Więc założyłem konto w Curva i dodałem nieobsługiwaną kartę do niego.
    Kartę wirtualną Curve podpiąłem do opaski, aktywowałem wszystko dzisiaj...

    I proszę pierwsza zapłata w Allegro -- dupa, wywala sie na 3d, to zapłaciłem
    w google pay (po podpięciu curwy), a następne zakupy stacjonarne poszły
    opaską bez jęknięcia i PINu -- również te za ponad 100PLN

    Czyli teraz to ja spokojnie mogę zapomnieć portfela i nie szukać bankomatu

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2022-01-05 21:49:36
    Temat: Re: Płacenie NFC
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2022-01-05 o 18:22, TomN pisze:

> [...]
    > opaską bez jęknięcia i PINu -- również te za ponad 100PLN
    >
    > Czyli teraz to ja spokojnie mogę zapomnieć portfela i nie szukać bankomatu

    Curva to moja jedyna karta dopięta do Gugla ;)
    W smarkofonie mam na tyle czułe NFC ze łapie z ok 10cm i jest to wygodne

    Ps. Takiego plastikowego szajsu mój nadgarstek by nie zdzierżył
    zaś w "prawdziwym" zegarku pewnie pękła by sprężyna z rozpaczy ;P

    Pozdro

  • 6. Data: 2022-06-24 19:29:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" sr5090$1tg8$...@g...aioe.org

    > W smarkofonie mam na tyle czułe NFC ze łapie z ok 10cm i jest to wygodne

    GooglePay z podpiętym plastykiem -- kilka cm, ale wirtualny BLIK (czy jak
    się to zowie) ciągnący z tego samego konta Aliora sprawia trudności -- mała
    odległość i niekoniecznie za każdym razem łapie...

    Wczoraj (duuża kolejka, dobre pole obserwacyjne) poza sobą wdziałem
    jednego płacącego telefonem -- na oko miał paręnaście lat. :)
    Płacenie telefonem jest ogólnie u mnie rzadkim widokiem.

    Płacę tak więcej niż 10 razy tygodniowo.

    --