  • 1. Data: 2021-11-30 11:30:34
    Temat: migracja z IB do PeKaO?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    cześć

    jak w temacie, może macie wiedzę na ten temat:

    czy możliwe jest aby mieć konta z IB oraz PeKaO na tym samym loginie?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2021-11-30 11:35:14
    Temat: Re: migracja z IB do PeKaO?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 11:30:37 UTC+1 Robert_DF napisał(a):

    > czy możliwe jest aby mieć konta z IB oraz PeKaO na tym samym loginie?

    W mBąku chyba nadal nie można mieć na tym samym loginie kont z tzw. d. mBąka i z tzw.
    d. multiBąka.
    Sądzisz, że żubr doprawiony ideą będzie przyjaźniejszy dla multibankowiczów?
    Jakbyś nie był świadomy, piszesz o czymś, co dotyczy może 1% _przejętych_ klientów,
    więc pewnie mniej niż promila klientów żubra ;>

    A mojego "profilu" wciąż nie skasowali w idei - logowanie daje komunikat "konto
    zablokowane".
    Ciekawe, kiedy wyłączą stronę cloud?

  • 3. Data: 2021-11-30 11:54:28
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    więc pewnie mniej niż promila klientów żubra ;>

    > A mojego "profilu" wciąż nie skasowali w idei - logowanie daje komunikat "konto

    mbąki nie dały rady, mam i mbank i ex. multi

    strona ideabank przenosi od razu do pekao, już się po staremu nie da
    zalogować

  • 4. Data: 2021-11-30 13:33:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 30 listopada 2021 o 11:55:03 UTC+1 Robert_DF napisał(a):

    > strona ideabank przenosi od razu do pekao, już się po staremu nie da
    > zalogować

    Jak chcesz jeszcze ponostalgiować to masz bezpośrednio:
    https://sso.cloud.ideabank.pl

    Zalogować się możesz, ale ST już podobno nie obejrzysz (podobno, bo na mój login i
    hasło reaguje tylko "kontem zablokowanym" - wciąć tylko zablokowanym, a nie
    usuniętym), jedynie zachętę do zalogowanie się do żubra.