eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSantander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku › Re: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
  • X-Received: by 2002:a25:d290:: with SMTP id j138mr18137924ybg.468.1624086898010; Sat,
    19 Jun 2021 00:14:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:d290:: with SMTP id j138mr18137924ybg.468.1624086898010; Sat,
    19 Jun 2021 00:14:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!proxad.net
    !feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!news-out.google.com!nntp.google.c
    om!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 19 Jun 2021 00:14:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <60cd2a1c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.163;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.163
    References: <60cc6e23$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <60cd2a1c$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Sat, 19 Jun 2021 07:14:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657485
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 19 czerwca 2021 o 01:19:58 UTC+2 Akarm napisał(a):

    > > Więc i opłaty za kartę mogły się pojawić, a poinformowany byłeś.
    > > Niestety w bankach umowy mają tylko gwarancję dwumiesięczną
    > 6 złotych opłaty za konto, można tego uniknąć płacąc w miesiącu minimum
    > 1 raz kartą debetową lub blikiem. Karta debetowa będzie bezpłatna jeśli
    > przynajmniej 1 raz w miesiącu nią nią zapłacę.
    A skąd masz te informacje?
    Bo nie z TOiP.
    Chyba ze zmieniłeś typ konta i już nie jest to "NET" tylko 'jakie chcę".
    A jak nie zmieniłeś i info z banku - to źle sprawdzili.
    Ale opłatę za konto i tak mogli pobrać za brak wpływu.

    > A co do umowy, to nie znalazłem zapisu o dwumiesięcznym wypowiedzeniu
    > jej przez bank.
    Eee, słabo szukałeś.
    No chyba że masz naprawdę cudowną umowę, której bank nie może wypowiedzieć.
    Ale nawet jak nie ma - i jednocześnie nie ma zapisu, że bank nie może wypowiedzieć -
    to stosuje się przepisy ogólne.

    > Ani nie podpisywałem żadnej zmiany (zwanej ostatnio
    > aneksem) dopuszczającej płacenia przeze mnie za usługi bankowe.
    Nie musi być aneksu - zmianą umowy jest też zmiana przez bank załączników do umowy -
    np. TOiP czy regulaminu.
    Klient ma 2 miesiące na sprzeciw - jak go nie wyrazi to znaczy, że się zgadza. No
    chyba że potem udowodni, że nie był poinformowany (bo nie sądzę, żeby bank musiał
    udowodnić, że poinformował :( ).

    > Być może
    > dlatego już ponad miesiąc głowią się nad moją reklamacją.
    Nie jesteś wyjątkiem, oni tak zawsze. A naprawdę mam doświadczenie ;>

    > Przypuszczam, że nie tylko mnie chcieliby w ten sposób wykiwać. Może nie
    > jestem jedynym, który nie chciałby zostać wykiwany? ;)
    Albo wykiwałeś się sam...
    Nie było tam żadnej ładnej pani w oddziale?
    Wiecej pisać pod nazwiskiem nie będę, bo internet nie zapomina ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1