  • Data: 2019-02-27 09:40:38
    Temat: Re: Santander wymienia karty przejęte z Deutsche Banku.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A numer karty się zmienił?
    > I w końcu do którego ROR ta debetówka?
    > Do tego, które zamieniłeś na KJC czy do innego (np. wspólnego)?

    Numer karty jest inny, niż numer karty IQ z Deutsche Banku.
    Karta jest do konta, na które zmieniłem konto Santander-net powstałe po
    przeniesieniu z Deutsche Banku, czyli obecnie jest do Konta Jakie Chcę.
    Zmieniła się nazwa konta, numer konta pozostał ten sam, cały czas jest
    to numer, który miałem w Deutsche Banku. Karta debetowa funkcjonuje
    zgodnie z umową karty IQ, zmienił się tylko jej wygląd i numer. Nie
    zmieniła się data ważności i jej bezwarunkowa bezpłatność.
    Po upłynięciu terminu ważności karty, wygaśnie również dotychczasowa
    umowa o kartę. :(
    Muszę poznać alternatywne sposoby bezpłatnego pobierania pieniędzy, bo
    gotówka czasem jest konieczna.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/