  • Data: 2019-12-05 18:16:23
    Temat: Re: Santander chce mi zrobić dobrze
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-05 o 17:41, Derek pisze:
    > Najprawdopodobniej nie udało jej się znaleźć lepszej pracy.

    Świat się zmienił.
    Takie stanowiska będą tylko dla desperatów i za gruby szmal ;-)

    Za dawnych czasów tacy "cyganie" łazili po wioskach i proponowali złote
    interesy. Taki sam stosunek dzisiaj ma Kowalski do akwizytorów.

    > nie odzywam się i po czasie rozmówca sam się rozłącza.

    Czyli dużego szacunku dla jej pracy nie masz.
    A mogłeś porozmawiać, pocieszyć, umówić się na kolejną rozmowę żeby
    łudzić ją że coś sprzeda.

    Ale ty jesteś NIEMIŁY ;-)