  • Data: 2019-12-06 00:04:44
    Temat: Re: Santander. Sposób na rozmowę.
    Od: "Derek" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5de95396$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja przynajmniej nie ukrywam jakie mam zdanie i że nic u mnie nie zarobi.

    "Jechanie GRUBO" to nie jest sposób na rozmowę.
    Ona nie musi mieć zarobku uzależnionego od ilości transakcji zawartych.
    Może, ale nie musi.

    > Ty zajmujesz jej bezcenny czas ;-)
    > Jesteś odemnie lepszy? W którym miejscu? ;-)

    Jestem lepszy, bo jest szansa, że dotrze to do szefa i wykasują mój
    numer z listy nękanych.

    Jeżeli ma zarobek od ilości transakcji to :
    1. sama się zwolni, gdy za mało zarobi, albo
    2. szef podniesie jej pensję, jeżeli uzna, że jej praca ma sens,
    ale tacy jak ja zajmują czas.
    3. Szef zlikwiduje stanowisko pracy, jeżeli będzie więcej takich jak ja.