  • Data: 2019-12-07 11:44:01
    Temat: Re: Santander. Sposób na rozmowę.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-06 o 10:26, z pisze:
    > Do mnie bardzo rzadko dzwonią.
    > A już na pewno nie kolejny raz. Czyli działa ;-)

    Kluczowe jest ile razy w tygodniu czy dziennie to jest rzadko.
    Mam takie telefony raz może dwa w tygodniu.
    Za każdym razem dodaję numer do blokowanych i widzę, że były próby,
    ale zdarzają się te same tematy z kolejnych innych numerów.
    Czasem nawet rozmawiam i jak zaczynam domagać się zapłaty za zmarnowany
    czas,
    to z reguły sami się niegrzecznie rozłączają :-)