    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Santander chce mi zrobić dobrze
    Date: Tue, 3 Dec 2019 13:16:29 +0100

    dyskusyjnych:e46cb57f-b88f-4bfe-b221-12d5badb50aa@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 11:59:14 UTC+1 użytkownik Liwiusz
    napisał:

    >Hmm, atrakcyjności rzeczywiście nie określisz jedynie na podstawie
    >RRSO.
    >Ale sądzę, że jeśli RRSO wynosi 43%, to jednoznacznie można określić
    >kredyt jako nieatrakcyjny i nie ma po co się dalej wgłębiać.

    Liwiusz zlego przykladu uzyl.
    5tys zl kredytu na miesiac, oplaty 150 zl ... brzmi znosnie, jak się
    komus marzą sute swięta, czy np potrzebuje nowy telewizor, na wyjazd
    itp.

    A czy to atrakcyjne ... jesli ktos moze zdobyc taniej, to czywiscie
    nie.
    Ale czy moze ?

    Telewizor mozna na raty 0% kupic, 5k wyciagnac z karty kredytowej - i
    RRSO bedzie 15% albo i mniej...

    J.