eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSamoobsługa kartowa › Re: Samoobsługa kartowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "MoDoc" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <eurgj0$sgt$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Samoobsługa kartowa
    Date: Mon, 2 Apr 2007 20:51:00 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 15
    Message-ID: <46113aec$0$13191$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 02 Apr 2007 17:18:36 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.51.78
    X-Trace: 1175534316 mamut2.aster.pl 13191 212.76.51.78:3469
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:411444
    [ ukryj nagłówki ]


    > Właśnie jestem w Norwegii i tutaj panuje dziwna praktyka przy płatności
    > kartą
    > - otóż klient przejeżdża przez terminal samodzielnie, sprzedawca w ogóle
    > karty
    > nie dotyka.
    > Co ciekawe, nie sprawdza też podpisu...
    > Praktyka ta wyklucza skopiowanie danych z karty przez nieuczciwego
    > sprzedawcę,
    > ale nurtuje mnie fakt jakie jest postępowanie przy ewentualnych fraudach.


    To nie Polska, tam inna mentalność ludzi i inne wartości.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1