  • Data: 2007-04-03 06:27:45
    Temat: Re: Samoobsługa kartowa
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Potem ewentualnie sprawdzają zapis z kamer moniturujących sklep i jak sie
    > okaże, że to jednak ty to po prostu idziesz siedzieć.

    Też mi się tak wydaje. Zgłaszasz do banku reklamację a w sklepie
    sprawdzają date i godzinę transakcji z zapisem z kamer i wszystko jasne
    kto kupił. Jako, że Norwegia ma mało mieszkańców nie będzie trzeba długo
    szukać. Poza tym oni są obrzydliwie bogaci i nie mają już co robić z
    petrodolarami to im takie pomysły mogą przychodzić do głowy, co
    najwyżej, wtedy kiedy im się zwyczajnie nudzi ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski