  • 1. Data: 2003-02-13 14:01:33
    Temat: SWIFT CODE mBanku ?
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Witam , czy ktoś z Szanownych może mi podać ten kod ?

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 2. Data: 2003-02-13 14:40:37
    Temat: Re: SWIFT CODE mBanku ?
    Od: j...@p...onet.pl

    > Witam , czy ktoś z Szanownych może mi podać ten kod ?

    BREXPLPWMUL
    ale może ktoś potwierdzi bo wziąłem go z CyberCafe.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-02-13 16:03:05
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    > BREXPLPWMUL
    > ale może ktoś potwierdzi bo wziąłem go z CyberCafe.

    Dziękuję bardzo.
    Potwierdziłem na mLinii - zgadza się.

    Rysiek

  • 4. Data: 2003-02-17 22:32:09
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję bardzo.
    > Potwierdziłem na mLinii - zgadza się.
    >
    > Rysiek

    Powyższy SWIFT jest przypisany do MultiBanku (patrz trzy ostatnie litery
    kodu SWIFT), z tego co wiem mBank jeszcze swojego nie posiada.