  • Data: 2004-04-05 19:37:56
    Temat: Re: SMS po przelewie?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik T napisał:

    > u mnie to wyglada tak, ze kiedy siegam ręką po banknoty do wysięgnika to
    > czuję wibrę w kieszeni :]

    owszem, szczegolnie przy podpisywaniu transakcji, zanim skoncze
    podpisywac, to mnie wibra juz meczy.

    > i to przyzwyczajenie jest straszne, chciałem się przenieść do citi bo
    > światowy bank i za granicą oddziały,
    > przelewy za free, a tu masz Ci los, smsy z 1 dniowym opóźnieniem :/

    no niestety jak sie przyzwyczaisz do tego serwisu to potem strasznie
    jest. Jeszcze zeby byl tanszy, no ale coz...teoretycznie mozna z niego
    zrezygnowac...

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie