  • 21. Data: 2004-11-13 14:17:24
    Temat: Re: SKOKi vs Banki
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Babcia trzyma 15 lat 50k na lokacie, babcia dochodzi sędziwego wieku 89
    > latek i nagle wymyśliła sonie podróż do okoła świata. (babcia ma rente ok
    > 500 PLN) I bank nie chce jej dać kredytu. Więc bank jest zły czy bank dba
    > o to, aby jego portfel złych kredytów był jak najniższy?

    wiesz co, nie mowimy o seniorach, nie rob z siebie idioty z takimi
    pytaniami.
    A po chuj jej kredy, nie lepiej pozyczke, a nie lepiej jak zamknie lokate i
    za te 50k sobie pojezdzi i razem z toba -juz jedzcie, juz czas akurat
    wroccicie na lato.

  • 22. Data: 2004-11-13 14:22:48
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    :-) Gratuluję wychowania ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 23. Data: 2004-11-13 14:28:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 15:17, Użytkownik Seba_Fan napisał:

    > A po chuj jej kredy

    Nie po, tylko na i nie ch*, tylko wakacje, przecież napisał.

    > nie lepiej pozyczke,

    A wiesz chociaż jaka jest między nimi różnica?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2004-11-13 14:35:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

    > jedzmy gowno miliardy much nie moga sie mylic.

    Jesli jestes mucha to mozesz sie do powyzszego stosowac...
    Jesli nie jestes, to chyba ci sie mozg przegrzal, ze patrzysz na to co muchy
    robia, zamiast patrzec na ludzi...

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2004-11-13 14:40:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > bankow ja zawsze mialem dobre kontakty z bankiem a w szczegolnosci z
    > jednym pare lat temu, chociaz czasami zdarzaly sie wpadki takie jak
    > np powiedzialem im zeby nie przysylali mi korespondencji do domu
    > (oczywiscie w umowie tak bylo ze korespondencje odbierac bede w
    > oddziale) a oni mi przysylali itd. Ogolnie jestem zadowolony z
    > dzilalnosci bankow ale ktos musi im troche nakrzyczec bo spoczna na
    > laurach, co widac bylo w przypadku PKO BP, pewnie zaraz bedzie Amra
    > krzyczal -obronca bankow, Chociaz jego Tata mowi ladacznice.

    To co - ja teraz obronca bankow? A w tym watku co pisze? ;)
    Co do twojego przykladu - jak dla mnie bez sensu. Pomijajac ladnego flame
    jaki sie wywiazal - sprobuje ci wytlumaczyc na prostym przykladzie (z
    zycia).
    Jest sobie malzenstwo. Powodzilo im sie bardzo ok. Prowadza wlasna DG. Maja
    oszczednosci, ktore trzymaja przez dlugi czas w banku. Koniunktura to
    przeszlosc - zaczynaja zjadac oszczednosci. W koncu udaja sie do banku i
    chca pozyczyc kase.
    I teraz bank twoim zdaniem ma im pozyczyc, bo kiedys trzymali? Na
    zasadzie - znamy sie tyle lat? Wiesz - to moze w zyciu tak jest, ale nie w
    banku, ktory obraca przeciez nie swoimi pieniedzmi. Jaka bank ma gwarancje,
    ze ci ludzie zwroca kase? Skoro nie zarabiaja - wiec w przyszlosci nie daja
    gwarancji splaty zaciagnietego kredytu?
    Na przeszlosc mamy pozyczac? Wiesz to w ten sposob bankruci, ktorzy
    obracali miliardami dalej mogliby nimi obracac - tylko pozyczonymi - a
    gdyby je znowu stracili - to upadlby bank. A ze banki trudno upadaja, to
    zlozylyby sie inne banki - te ktore zbieraja depozyty. One zeby wyjsc na
    swoje obnizylyby oprocentowanie - a wtedy kto traci? Zwykly Kowalski.
    Czy tego nie widzisz? Czy jak?
    Czy mowiac o kims ze jest lizusem bankow - nie zamieniasz sie w stronnika
    Leppera, ktory gada w oderwaniu od rzeczywistosci?
    Bank daje gwarantuje ci wyplate kapitalu i odsetek. Kiedy sam ci je
    pozycza - chce tego samego. Gwarancji. Skoro jej nie mozesz udzielic - to
    chyba jasne, ze nie moze ci kasy pozyczyc. Dla mnie przynajmniej jest to
    jasne. ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 26. Data: 2004-11-13 14:54:36
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-13 15:05, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > A apropo PKO BP wiem ze idzie redukcja i musisz sie starac bronic, musisz
    > sie bardziej wykazac.

    A propos, czy ty nigdy nie zdołasz się wznieść ponad argumenty ad personam?

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 27. Data: 2004-11-13 15:15:42
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Sat, 13 Nov 2004 15:40:44 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >I teraz bank twoim zdaniem ma im pozyczyc, bo kiedys trzymali? Na
    >zasadzie - znamy sie tyle lat? Wiesz - to moze w zyciu tak jest, ale nie w
    >banku, ktory obraca przeciez nie swoimi pieniedzmi. Jaka bank ma gwarancje,

    Jak to nie swoimi? Swoimi przeciez. :>

    >Bank daje gwarantuje ci wyplate kapitalu i odsetek. Kiedy sam ci je
    >pozycza - chce tego samego. Gwarancji. Skoro jej nie mozesz udzielic - to

    Tylko, ze - generalizujac - po co ludziom, ktorzy maja pieniadze kredyt? ;)

  • 28. Data: 2004-11-13 15:16:32
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    no, na okreslony cel i na dluzsza mete wystarczy.

  • 29. Data: 2004-11-13 15:19:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    andy_k <a...@a...org> wrote:
    > Jak to nie swoimi? Swoimi przeciez. :>

    No swoimi, ale na musza je zwrocic na kazde zadanie ;) A to sprawia przy
    wysokiej stopie zlych kredytow, ze powinno sie dwa razy zlotowke ogladac
    przed jej pozyczeniem ;)

    > Tylko, ze - generalizujac - po co ludziom, ktorzy maja pieniadze
    > kredyt? ;)

    W przypadku firmy - na przyklad po to, zeby je sobie zainwestowac lub wziac
    pod ich zastaw kredyt, a korzystac z zalte tarczy podatkowej.

  • 30. Data: 2004-11-13 15:23:12
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szkoda ze tak w rzeczywistosci nie ma, bo zauwaz jakie sa niekiedy machlojki
    ze pozyczja dziwnym ludziom po znajomosci,
    wiadomo ze bank nie bedzie pozyczal bankrutom, ale nie wszyscy musza byc
    bankrutem, a pozyczki czy kredyt trudno jest wziac, a oplat tez co nie
    miara, a SKOK nie robi az takich problemow, chociaz oprocentowanie pozyczek
    nie jest male ale nie wieksze niz w banku, wiec popieram Skoki ze sa bo jest
    to alternatywa.
    Jeszcze tylko dodam ze ludzie ktorzy nie maja pieniedzy (nie wszyscy) biora
    np kredyt by sobie kupic mieszkanie i co teraz zarabiaja a za 2 lata moga
    isc na bruk.