    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOKi - instytucje z przyszłością?
    Date: Mon, 17 Jul 2006 20:50:42 +0200

    Johan Petrus napisał(a):
    > "mvoicem" news:e9gklv$3f9$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Różni się - bo inną kwestią jest pożyczyć od nich pieniądze i po oddaniu
    > zapomnieć o tej całej instytucji.
    > Rzeczą inną natomiast jest założenie sobie u nich konta, lokat itp.
    >
    > PS. A po słowie "klientem" zapomniałem dopisać " na dłużej" :)

    Aha, no to w takim sensie w życiu bym nie chciał w SKOKu mieć RORu. Nie
    chodzi o bezpieczeństwo (chociaż tutaj też trzebaby się mocno
    zastanawiać), tylko o przedpotopowe podejście do bankowości.

    Dla mnie dobry bank, to jest bank którego pracowników widzę tylko przy
    zakładaniu konta.

    Ale pożyczyć od SKOKu mogę, nic nie ryzykuję.

    p. m.