  • 1. Data: 2003-03-07 22:49:56
    Temat: SKOK - ktos z tego korzysta?
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

    patrze po tych ich reklamach,, wdziedzie az bije od kredytow,
    pozyczek, chwilowek :) itp
    ktos normalny z tego korzysta czy to instytucja tylko dla biednych
    staruszek brakujacym na chleb przed otrzymaniem 324.29 renty? :)

    wlad

  • 2. Data: 2003-03-08 22:16:03
    Temat: Re: SKOK - ktos z tego korzysta?
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Wlad napisal(a) Fri, 07 Mar 2003 23:49:56 +0100:
    >ktos normalny z tego korzysta czy to instytucja tylko dla biednych
    >staruszek brakujacym na chleb przed otrzymaniem 324.29 renty? :)

    Musialbys podac swoja definicje "normalnego" :)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 3. Data: 2003-03-08 22:33:45
    Od: Wlad <w...@p...onet.pl>

    On Sat, 8 Mar 2003 22:16:03 +0000 (UTC), w...@g...pl (WOJSAL)
    wrote:

    >Musialbys podac swoja definicje "normalnego" :)
    ==========
    no moze przesadzilem :)
    chodzi mi o no standardowy mlody ludzi jacy tu wszyscy rozmawiaja....
    nie babcie i nie dziadki :)

  • 4. Data: 2003-03-08 23:08:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wlad" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > chodzi mi o no standardowy mlody ludzi jacy tu wszyscy rozmawiaja....
    > nie babcie i nie dziadki :)

    Ze SKOK korzystają młodzi ludzie (BTW - skąd wiesz, kto tutaj rozmawia???),
    a dziadkowie i babcie korzystają z marmurów, więc sprecyzuj swoje
    oczekiwania.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-03-09 06:28:48
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Uzytkownik "Wlad"
    > ==========
    > no moze przesadzilem :)
    > chodzi mi o no standardowy mlody ludzi jacy tu wszyscy rozmawiaja....
    > nie babcie i nie dziadki :)

    No to precyzuj dalej ;-)
    Do jakiej kategorii zaliczasz gosci po trzydziestce?

  • 6. Data: 2003-03-09 12:28:22
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > ktos normalny z tego korzysta czy to instytucja tylko dla biednych
    > staruszek brakujacym na chleb przed otrzymaniem 324.29 renty?  :)

    Najlepiej oprocentowane lokaty (znacznie więcej niż np. w mBanku) ale duże
    ryzyko. Kredyty znacznie gorsze. Tensor1

  • 7. Data: 2003-03-09 15:14:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Najlepiej oprocentowane lokaty (znacznie więcej niż np. w mBanku) ale duże
    > ryzyko.

    Duże ryzyko czego? :))

    Że się nie odzyska szmalu? Nie żartuj. Abstrahując od tego, że istnieje coś
    takiego jak Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, które gwarantuje 100% wkładu
    do wysokości bodaj 22 tysięcy euro (w każdym razie - znacznie więcej niż
    BFG), to w dodatku jeszcze nigdy żadna kasa w Polsce nie upadła. I nie
    upadnie, bo to byłby koniec ruchu. W razie kłopotów jednej kasy, jest ona
    przejmowana przez inną (zawsze) i bezpieczeństwo pieniędzy klienta jest
    takie samo.
    Ale odrębną kwestią są różne opłaty: m.in. wpisowe, wkłady i składki na
    przeróżne stowarzyszenia, które powodują, że niekoniecznie to się musi
    opłacać w sumie.
    Kedyty są może i mniej opłacalne, ale za to znacznie łatwiej je dostać, a to
    dla niektórych może być bardzo ważny argument.

    Washko

  • 8. Data: 2003-03-10 06:48:43
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Kedyty są może i mniej opłacalne, ale za to znacznie łatwiej je dostać, a to
    > dla niektórych może być bardzo ważny argument.

    Z tego co wiem to opłaty nie są duże. A bezpieczeństwo to trochę sprawa
    subiektywna. Ja bym dużej kasy (50-100 tys PLN) tam nie włożył. Tensor1