  • 1. Data: 2013-03-14 10:24:50
    Temat: SK bank lokaty-obnizka
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

  • 2. Data: 2013-03-14 10:50:15
    Temat: Re: SK bank lokaty-obnizka
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-14 10:24, Krzysztof napisał(a):
    > Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

    Mógłbyś rzucić linkiem? Bo na tych skaczących reklamach na stronie
    głównej widzę np. "SK interlokata SUPER na 3 miesiące oprocentowanie
    6,40%" i poniżej "tylko do 15 marca 2013"...

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-03-14 10:54:09
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:50:15 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

    > Mógłbyś rzucić linkiem? Bo na tych skaczących reklamach na stronie
    > głównej widzę np. "SK interlokata SUPER na 3 miesiące oprocentowanie
    > 6,40%" i poniżej "tylko do 15 marca 2013"...

    http://www.skbank.pl/elokata24
    i ew. kliknąć oprocentowanie

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2013-03-14 11:04:46
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-14 10:54, MrMrooz napisał(a):
    > http://www.skbank.pl/elokata24
    > i ew. kliknąć oprocentowanie

    Dziękuję, nie zauważyłem, to te lokaty ze zmienną stopą... A ja myślałem
    o tych ze stałą :)

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-03-14 11:17:39
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 10:24:50 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
    > Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

    Kurde. Trzeba było jednak na Aliora postawić :(

  • 6. Data: 2013-03-14 11:18:15
    Od: "TS" <f...@d...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Od 20 marca obnizka lokat24, nowe stawki na stronie.

    a dzis nawet nie da sie zalozyc lokaty, info:

    "Przepraszamy, dzisiejszy limit wniosków został wyczerpany.
    Zapraszamy jutro. "

    https://www.skbank.pl/elokaty24/#step1

  • 7. Data: 2013-03-14 11:19:26
    Od: "TS" <f...@d...com>

    > a dzis nawet nie da sie zalozyc lokaty, info:
    >
    > "Przepraszamy, dzisiejszy limit wniosków został wyczerpany.
    > Zapraszamy jutro. "
    >

    > https://www.skbank.pl/elokaty24/#step1

    chodzilo o 6 miesieczna

  • 8. Data: 2013-03-14 13:23:49
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Zibo" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Kurde. Trzeba było jednak na Aliora postawić :(

    No niestety, ale to było do przewidzenia, jeśli zbyt
    dużo ludzi się odważy tam lokować - patrz
    wcześniejsze przypadki BGZOptima czy PBP.

  • 9. Data: 2013-03-14 13:31:29
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:23:49 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
    > U�ytkownik "Zibo" <z...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > No niestety, ale to by�o do przewidzenia, je�li zbyt
    >
    > du�o ludzi si� odwa�y tam lokowa� - patrz
    >
    > wcze�niejsze przypadki BGZOptima czy PBP.

    Tylko tak się nieszczęśliwie złożyło, że obniżyli zaraz po tym jak Aliorowa oferta
    przestała być interesująca.

  • 10. Data: 2013-03-14 13:35:02
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:khsfgh$b5q$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    >
    > No niestety, ale to było do przewidzenia, jeśli zbyt
    > dużo ludzi się odważy tam lokować - patrz
    > wcześniejsze przypadki BGZOptima czy PBP.
    z\
    zakladanie z biezacej oferty 5,5% nie jest juz zbytnio atrakcyjne, gdyz
    stopa jest zmienna a w ciagu 6-m mozna liczyc jeszcze na obnizki RPP.
    Ewentualnie mozna oczekiwac w bankach komercyjnych roznych promocji, ale tez
    nie obstawialbym na wiecej niz 5-5,5% jakies promocyjne stawki.
    Oplaca sie zalozyc konto w SK Banku- na razie stala stopa 6,4% na 3-m. Za
    kilka dni pewnie tez obniza, ale tu oczekiwalbym oprocentowania rzedu 5,8%,
    co bedzie i tak lepsza oferta do 5,5% zmiennego.