  • 1. Data: 2013-03-12 16:13:09
    Temat: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: Benny <j...@g...com>

    Mimo, iż miałem już konta w hm z 13 bankach, jakoś omijałem BGŻ. Byłem pewny, że
    premia będzie z 3 miechy i się skończy. A tu jednak zonk. Dobra, przepraszam bracia
    wyjadacze, chcę się poprawić. Powiedzmy, że założę konto w BGŻ. Jak wygląda premia od
    wpływu 5000? Nie pracuje na etacie, nie mam takiego wynagrodzenia. Czy mogę jakoś
    przelewać z obcego konta te 5000 zł (no problem) i wtedy będę dostawał 50 zł.
    Oczywiście spełnię wymogi kartowe. pzdr

  • 2. Data: 2013-03-12 17:38:23
    Temat: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 12.03.2013 o 16:13 Benny <j...@g...com> pisze:

> [...]
    > etacie, nie mam takiego wynagrodzenia. Czy mogę jakoś przelewać z obcego
    > konta te 5000 zł (no problem) i wtedy będę dostawał 50 zł. Oczywiście

    Twoje lenistwo jest przerażające.
    http://tnij.org/uwyr

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 3. Data: 2013-03-12 19:34:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Benny" 6...@g...co

[...]

    IMO powinieneś ponieść jakąś karę za lekceważenie dóbr Boskich!!!
    Ale do rzeczy... Ja leję z firmowego 310 z dopiskiem/tytułem typu:
    'wynagrodzenie za niezwykle ciężką i wytrwałą pracę etatową' oraz
    z prywatnego 5100 z dopiskiem/tytułem typu 'dfghjk'.

    Cóż... Karmią mnie szare masy [plastyczne] i zwierzęta...
    Nie gardzę tym, choć ze 20 lat temu nie uwierzyłbym w to,
    iż takie będą moje losy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-03-12 19:37:47
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tez sie dlugo wzbranialem :) a jednak juz pol roku mam orzechy :D
    wciaz reklamuja to wiewiorki wiec pewnie jeszcze jakis czas bedzie ok

    przelew wynagrodzenia musi byc na konto jednakze orzechy wpadaja od
    najwyzszego przelewu na konto :D

  • 5. Data: 2013-03-13 08:16:16
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-03-12 19:37, sunwick pisze:
> [...]
    > wciaz reklamuja to wiewiorki wiec pewnie jeszcze jakis czas bedzie ok
    >
    > przelew wynagrodzenia musi byc na konto jednakze orzechy wpadaja od

    nie musi byc to przelew wynagrodzenia. wystarczy ze bedzie przelew 50zl
    z firmowego lub DG reszta z dowolnego innego konta indywidualnego.

  • 6. Data: 2013-03-13 14:20:34
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Wednesday, March 13, 2013 8:16:16 AM UTC+1, pawlin wrote:

    > nie musi byc to przelew wynagrodzenia. wystarczy ze bedzie przelew 50zl
    >
    > z firmowego lub DG reszta z dowolnego innego konta indywidualnego.

    może być z właśnego biznesowego (DG) w innym banku (mBiznes)? Zaliczają?

  • 7. Data: 2013-03-13 15:05:08
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 13.03.2013 o 14:20 mietek <b...@w...pl> pisze:

    > może być z właśnego biznesowego (DG) w innym banku (mBiznes)? Zaliczają?

    tak, sprawdzone wielokrotnie.

    [sas]

  • 8. Data: 2013-03-13 20:06:56
    Od: Benny <j...@g...com>

    No dobra, nie mam w najbliższej rodzinie nikogo kto prowadzi DG, więc muszę jeszcze
    to ogarnąć. A z tego co się orientowałem w regulaminie jest napisane, że jeśli chcę
    skorzystać z promocji - muszę przekazać druk o przelewanie wynagrodzenia. Obejdzie
    się bez tego śfistka?

  • 9. Data: 2013-03-13 23:17:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mietek" 8...@g...co

    : może być z właśnego biznesowego (DG) w innym banku (mBiznes)? Zaliczają?

    Zaliczają, ale w jakim celu tracić 1 złotówkę na przelew z mBanku?
    Chyba, że masz te przelewy za free. Ja leje z Meritum, nie z mBanku.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-03-13 23:18:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Benny" a...@g...co

    : wynagrodzenia. Obejdzie się bez tego śfistka?

    Obejdzie -- wiewiórki są przyjaźnie nastawione. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'