  • Data: 2013-03-14 20:57:52
    Temat: Re: SK bank lokaty-obnizka
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:khsjps$nac$1@dont-email.me...

    > 6,4% tylko do jutra... Potem zapewne obniżą, jeszcze nie mówią na ile.
    > Mnie
    > się udało otworzyć konto i pozakładać trochę na te 6,4%, ale teraz dręczy
    > mnie właśnie odwaga, którą się wykazałem, lokując pieniądze właśnie tam...

    Mnie pociesza fakt, że limitują ilość wniosków, co może
    wskazywać, że ktoś tam kontroluje sytuację i klienci banku
    nie zostaną potraktowani jak ci z filmu "Chciwość" (czyli:
    narobiliśmy syfu i ratujemy własną skórę kosztem klientów).

    Mówiąc wprost: mam nadzieję, że raczej przestaną przyjmować
    nowe wnioski w ogóle, niż obniżą % poniżej innych banków.