  • Data: 2021-05-22 11:57:01
    Temat: Re: SEPA z Cinka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 21 maja 2021 o 19:32:21 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A w AliKu SEPA w EUR do Rzeszy jest bezpłatnie?
    > Waluta wymieniana u nich w kantorku chyba tak.

    SEPA normalny/pilny są za 0zł, niezależnie od licznika.
    I tak jest już w większości banków w PL.
    Tylko uwaga, SEPA to:
    - przelew w euro (i tylko w euro),
    - do krajów SEPA - czyli UE+EFTA (==EOG+Szwajcaria).

    Jest jeszcze opcja z SHA-express euro do krajów EOG - za darmo w ramach licznika,
    powyżej 32zł - ale nie wiem, czy łapie się to na SEPA w sensie innych właściwości
    (szczególnie ochrona kapitału).

    Ciekawe w sumie, czy te SEPA za gwarantowane 0zł wpływają na licznik?
    U mnie wygląda na to, że niestety wpływają - choć moźe przelewałem jak jeszcze SEPA
    powyżej licznika było za 5zł.
    Przy okazji odkryłem, że głąby nie pokazują licznika w apce :(