  • Data: 2017-08-22 21:25:34
    Temat: Re: SEPA do UniCredit Bank Austria AG
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałem o krajach strefy euro - a w szczególności o temacie wątku, czyli o tym, jak
    będzie wyglądać przelew SEPA po dotarciu na konto w unicredit austria.
    > Tak że jeszcze raz - w STREFIE EURO za przelew SEPA (transgraniczny) bank może
    wziąć - czy to za wysłanie, czy za przyjęcie - najwyżej tyle, ile bierze za
    wewnątrzkrajowy przelew w EUR.

    Niemcy są w strefie euro i tam na firmowym (Sparkasse) koncie Niemcy tez
    mają
    tego samego typu opłatę jak opisałem w WBK.
    Ale też jest to śladowe - poniżej 1 euro, więc nadal pozostaje aktualne,
    że sama kwota przelewu jest nienaruszona, ale są czy też mogą być opłaty
    towarzyszące.

    > Poza strefą euro wiadomo, że opłaty mogą być - i że są.
    > A że akurat za wpływ na firmowe wbk bierze, a na prywatne nie, to już ich dobra
    wola. Jakbyśmy byli w strefie euro, to i za wpływ na firmowe by nie brali.

    Patrz wyzej