  • Data: 2017-08-23 11:13:07
    Temat: Re: SEPA do UniCredit Bank Austria AG
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 21:25:38 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Niemcy są w strefie euro i tam na firmowym (Sparkasse) koncie Niemcy tez
    > mają tego samego typu opłatę jak opisałem w WBK.
    > Ale też jest to śladowe - poniżej 1 euro, więc nadal pozostaje aktualne,
    > że sama kwota przelewu jest nienaruszona, ale są czy też mogą być opłaty
    > towarzyszące.

    No popatrz, jakie to cuda się na niemieckim rynku uchowują - bo skoro biorą opłatę za
    przyjęcie przelewu SEPA zza granicy, to muszą mieć też za przyjęcie lokalnego (z
    resztą w strefie euro chyba już nie ma rozróżnienia między przelewem wewnątrzkrajowym
    a SEPA w ramach strefy euro - wszystko załatwiane jest jednym systemem, który
    dodatkowo od listopada ma zacząć działa 24/7/365 i realizować przelewy poniżej 10
    sekund). I mimo to mają klientów - widać niemieccy przedsiębiorcy bogaci - albo taki
    rynek, może w tym sparkasse akurat jest opłata za przyjęcie przelewu, ale może np. za
    wysłanie czy prowadzenie rachunku jest niższa, albo nie ma ujemnego oprocentowania, i
    przy określonym profilu użytkowania konta może się to opłacać...