  • Data: 2017-08-23 11:03:37
    Temat: Re: SEPA do UniCredit Bank Austria AG
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 21:36:10 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > A... robiłem niedawno przelew SEPA do Banku w Chorwacji na konto
    > firmowe. Kwota oczywiście doszła cała (na wyciągu),
    > ale bank sobie pobrał 7E prowizji z rachunku firmy
    > co "zrekompensowałem" gotówką już na miejscu ;)

    Wg mnie nie powinieneś tego dopłacać - albo powinni od razu informować, że przedpłata
    przelewem kosztuje 7 euro drożej, albo powinni brać tą opłatę na siebie - na wyciągu
    jest takie uznanie, jak w umowie.
    Bo co, skoro przelew w euro to jeszcze potem ew. różnicę kursową uregulować trzeba?
    Ale co poradzić, Chorwacja wciąż dziki kraj, a i tak pewnie banki mniej zdarły niż na
    SWIFT'cie albo na SEPA na konto w kunach.