    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SEB 4 - dziwny fundusz [nieco OT]
    Date: Tue, 8 Jun 2004 21:00:22 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179058010.chello.pl

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> wrote:
    > O SEB4 akurat nic nie moge powiedziec. Natomist z SEB2 wycofalem
    > pieniadze, po tym, co uslyszalem od znajomych (fachowcow w temacie).
    > Tzn. konkretnie nt. polityki inwestycyjnej zdecydowanie bardziej
    > agresywnej niz by wskazywaly np. wahania jednostki, a jednoczesnie
    > dosc specyficznych (oglednie mowiac), acz oczywiscie zgodnych z
    > prawem, zasad wyceny jednostki.
    > Nie znaczy, ze popadalbym w histerie (nic zlego najprawdopodobiej sie
    > nie zdarzy), jednak lubie jasne sytuacje.
    > Rozumiem, ze masz podobne watpilwosci - w takim razie pewnie jak
    > najbardziej uzsasadnione.

    wybacz, ale zarzuty sa na tyle ciezkiego kalibru, ze trzebaby bylo dac
    jakies konkrety.
    Co to znaczy, ze dosc specyficznie wyceniaja jednostki?
    Chyba ci znajomi pracuja dla konkurencji, bo z tego co pamietam, to wycene
    potwierdza bank depozytariusz (w przypadku SEB jest to Citibank Handlowy),
    jak cos sie nie zgadza, to wycena musi byc poprawiona.
    Dlatego takie rzeczy jak piszesz - sa dla mnie co najmniej dziwne i gdybys
    mogl powiedziec o co chodzi?
    Co do polityki inwestycyjnej, ze jest agresywna? A co to za zarzut, skoro
    fundusz ma caly czas obecnie lepsze wyniki niz konkurencja? Po prostu
    inwestuje bardziej w papiery krotkoterminowe i tyle.

    Jednym slowem - czekam na wyjasnienia twoich teorii (czy raczej fachowych
    kolegow). Warto wiedziec przeciez wiecej :)

    http://www.PRnews.pl